אילנית לוי: "לא נשאר לי הרבה זמן, אני נפרדת מכם" – אייל גולן בהלם!

הסערה ששוטפת את ערי ישראל, השפיעה קשות על אחת הכוכבות הגדולות במדינה, בשלב מסוים היא אפילו האמינה שיכול להיות שזה הסוף המר. והיא התחילה להיפרד מהמשפחה, המעריצים וכל העוקבים באינסטגרם. מה קרה לאילנית לוי?

למה הכוכבת המפורסמת נפרדת מהחיים? האם זה באמת הסוף המצמרר? לא תאמינו איזה לילה קשה עברה אילנית לוי, הדוגמנית והמגישה סבלה מכמה רגעים מפחידים במיוחד לאחר שהיא נותרה ללא חשמל באחד מהימים הקרים של השנה. כיודע ברחבי הארץ משתוללת כרגע סערה של ממש, ורבים מאיתנו מברכים על כך ונהנים ממזג האוויר הגשום שכולל גם סופת שלגים מבורכת שמקשטת מקומות גבוהים הארץ בשטיח לבן של שלג. אבל יש כאלו שלא הצליחו כל כך ליהנות ממזג האוויר החריג, ביניהם כאמור נמצאת גם המגישה אילנית לוי.

בסרטון מטריד שאילנית העלתה לאינסטגרם, היא תיעדה את עצמה יושבת בחושך במהלך אחד הלילות הקרים של השנה, ללא חשמל וללא חימום כשבבית נמצאים הילדים ליאם ואלין, אמנם הם כבר ילדים גדולים אבל בטוח שזו עדיין לא חוויה נעימה לעבור ביחד עם המשפחה. במיוחד שבחוץ היו רק כמה מעלות בודדות מעל האפס. אבל אילו לא היו כל הקשיים שעברו על אילנית בערב הזה.

מסתבר שהיא נאלצה גם להעביר את הלילה הזה ללא הטלפון הנייד שלה, כי בזמן שהיא העלתה את הסרטון נותרו לה רק מספר רגעים ספורים שבהם עוד היה ניתן להשתמש בטלפון, כי מיד לאחר מכן הוא כבה, בגלל שהסוללה נגמרה. ואילנית שהייתה מאוד מוטרדת מהמצב חשבה שזה יהיה רעיון טוב לשלוח סרטון לכול מי שעוקב אחריה כדי שיידעו שהיא נמצאת ללא חשמל בבית וכעת גם ללא הטלפון הנייד שלה.

האמת שהסרטון שלה גם היה מאוד מלחיץ כי הקול שלה שיקף מצוקה מסויימת, בכל זאת זה מלחיץ מאוד להיתקע לכמה שעות בלי חשמל בלילה, בזמן שהכל חשוך וממש קר וסוער. בסרטון שהיא צילמה, זה היה נראה כאילו היא נפרדת מכולם רגע לפני שהיא מסיימת את חייה: "נגמרה לי הבטריה, אין לנו חשמל כבר שלוש שעות, תדעו שאני אוהבת אותכם, להתראות, אני מקווה שמתישהו נחזור אני נפרדת מכם תדאגו לי, ביי זהו אני…." וכאן נקטע הסרטון, אבל אל דאגה בסופו של דבר הכל הסתדר

רוצים לראות את הסרטון הלוהט של אילנית לוי עם אלירז שדה במיטה? בלעדי לגולשי עומרי חיון הסרטון שדלף! – לחצו כאן לצפייה בעמוד הבא של הכתבה >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן