כמה שזה מצמרר: השחקן שאתם כל כך אוהבים מת לפני כמה דקות

אחד משחקני הקולנוע המצליחים בישראל הלך לעולמו וזה ממש מממש עצוב.. מדובר בשחקן שהצליח לרגש למעלה ממיליון ישראלים בעקבות דמות אייקונית בלתי נשכחת שהוא יצר. לאחר מכן הקריירה שלו קיבלה שדרוג בינלאומי והוא זכה לשתף פעולה על המסך הגדול והמסך הקטן עם כמה מהכוכבים הגדולים בעולם.

אנחנו בהלם, זה ממש עצוב, מסתבר שכוכב הסרט המיתולוגי "סלומוניקו" הלך לעולמו בימים האחרונים. אנחנו מתכוונים כמובן לשחקן והתסריטאי ראובן בר יותם. מדובר בשחקן שהתחיל את הקריירה שלו כאן בארץ והצליח להשיג את מה שרבים מהשחקנים חולמים עליו וזאת הצלחה בינלאומית. בשנות ה-80 הוא עזב את ישראל ועבר לגור בארה"ב, שם הוא זכה להשתתף בסדרות מאוד פופולאריות.

אבל לצערנו בימים האחרונים התבשרנו על כך שהוא הלך לעולמו בגיל 85, בבית חולים בלוס אנג'לס בירת הקולנוע העולמית. זו היא אבדה של ממש לתעשיית הבידור הישראלית שכן ראובן לקח חלק משמעותי מאוד במספר פרוייקטים חשובים של תעשיית הסרטים הישראלית בעשורים הראשונים לקום המדינה, בתחילת דרכו הוא השתתף בעיקר בסרטים פטריוטים כמו: "הוא הלך בשדות", "המטרה טיראן" ובהמשך גם "מבצע יונתן".

ומי השחקן הישראלי המצליח שמת לפני כמה דקות? לחצו כאן לצפייה בחשיפה בעמוד הבא >>>

אבל הוא בעיקר זכור לצופי הקולנוע הישראלי בגלל הסרט "סלומוניקו" שם הוא שיחק את דמותו של סלומון קרקסטיקה, פועל נמל עני שמנסה לשפר את איכות החיים שלו ושל ילדיו אבל נתקל בקשיים מהסביבה שמתנשאת עליו בשל מוצאו והמעמד הסוציו אוקונומי שלו. את התסריט לסרט הזה כתב ראובן בר יותם בעצמו והסרט הפך לאייקון תרבותי ענק בקולנוע הישראלי, בזמנו הסרט הצליח למשוך 690,000 ישראלים לבית הקולנוע, מדובר במספר מפלצתי לימים ההם.

לפני מספר שנים הודה ראובן שהתסריט לסרט נכתב בהשראת חייו האישיים ובעיקר בהשראת אביו: "הסרט שלי יצא מהלב, סלומוניקו הוא בעצם אבא שלי". הסרט היה כל כך מצליח עד שזכה גם לסרט המשך שגם בו צפו מאות אלפי ישראלים, אבל זה לא היה השיא היחידי בקריירה שלו. לאחר שעבר לארה"ב, ראובן בר יותם הצליח לשתף פעולה עם אחד הקומיקאים המצליחים ביותר בעולם, ג'רי סיינפלד. והופיע במשך מספר פרקים בסדרה הפופולארית שלו בשנות ה-90.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן