אבא של לינור סביניק: "רמי גבר אובססיבי ואלים עם התקפי זעם וקנאה – הוא יפגע בלינור"

הרשת והתקשורת בישראל גועשת, הפרק האחרון של האח הגדול גרם למבול של תגובות נגד רמי ורד בעקבות היחס האובססיבי ואלים שהפגין כלפי לינור סביניק. כל זאת מתרחש כשברקע סדר היום התקשורתי, מתנהלת מחאה ציבורית קשה כנגד תופעת האלימות הגואה נגד נשים. בשנה האחרונה פרצה מחאה בעקבות כל מקרי הרצח והאלימות נגד נשים במדינה והפרק האחרון נגע בדיוק בנקודה הכואבת הזו של החברה הישראלית, מה שגרר לסערה ציבורית של ממש ברחבי הרשת, פורטל עומרי חיון עם הפרטים על התקרית ותגובת ההפקה.

וואו לא תאמינו מה קורה עכשיו ברשת. מסתבר שגולשים רבים זועמים על מה שהתרחש בפרק האחרון של תוכנית הריאליטי האח הגדול. בפרק התרחש אירוע יוצא דופן יחסית בו אחד מהמתמודדים הבולטים בבית האח העונה, רמי ורד הפגין התנהגות רכושנית ופוגענית ואובססיבית כלפי לינור סביניק, בנוסף לכך הוא גם זעם על המתמודד החדש של התוכנית דניאל לוין לאחר שהאחרון שוחח עם המתמודדת לינור סביניק. האירוע הזה פגע במיוחד בהמון גולשים ביניהם גם באבא של דניאל, איתן לוין שהחליט לפרסם את תגובתו באינסטגרם.

הפוסט שלו היה חריג במיוחד, כי לא זכורות לנו תגובות כל כך רבות לפוסט שכתב הורה של מתמודד בעבר. חייבים להגיד שמדובר בטקסט שפשוט חורך את הרשת כי הוא נוגע בנושא שנמצא על סדר היום, אלימות כנגד נשים. כך כותב איתן, אבא של דניאל לוין: "מה שאנחנו רואים בימים האחרונים על המסך זו לא אסטרטגיה, זו אובססיה של גבר אלים שמוצא פורקן להתקפי הזעם והקנאה שלו על גבה של מי שאימץ כבת הזוג שלו.  את הפוסט הזה אני כותב כאבא, כהורה, כצופה בתוכנית, כאזרח מודאג ולא כאבא של דניאל".

למי שלא יודע רק נזכיר שבמשך כל העונה רמי ורד ולינור סביניק מתנהלים בבית האח הגדול התנהלות של בני זוג, למרות שהם הכחישו שיש בניהם מערכת יחסים רומנטית, עושה רושם שיש מי שרואה ביחס של רמי כלפי לינור כיחס פוגעני ואובססי. והרבה מאוד ביקורת מושמעת כרגע נגד רמי ורד ברחבי הרשת, אליהם הצטרף גם עמוד הפייסבוק שתומך בזכויות הנשים "פוליקלי קוראת".

בעמוד הפייסבוק הפמינסטי הביעו תרעומת על מה שהם ראו על המסך באח הגדול: "מה גורם לגבר בן 57 לכפות את דעתו על אישה בת 25 ולרדוף אחריה במשך ערב שלם ולא לתת לה מנוחה? באיזו זכות הוא עושה לה מניפולציות רק משום שדיברה עם יהודה שאותו הוא מתעב?". עוד נכתב בעמוד שהם מקווים שרמי ורד יהיה המודח הבא של בית האח הגדול. "אם אני הייתי האח הגדול – הייתי מוציאה אותו עוד היום מבית האח".

אך הביקורת לא נעצרה פה, מסתבר שגם כתב הבידור של וואינט לא אהב את מה שהוא ראה בפרק האחרון של האח הגדול והוא כתב כך: "היום האח הגדול שגה ובגדול. במשך דקות ארוכות משודרת התנהגות בריונית של רמי ורד כלפי לינור, חברתו לתוכנית, שהוא אוסר עליה לדבר או לגעת בדייר אחר. בתקופה כזאת שבה אלימות נגד נשים גואה – דרוש היה טיפול מקיף בסוגיה כל כך כואבת היום בישראל".

בעקבות אירועים אילו והסערה ברשת, אל המערכת הגיעה תגובת ההפקה של התוכנית: ״אחרי תקופה ארוכה בבית 'האח הגדול' שבה המתמודדים מנותקים מהעולם החיצון, הרגישות, התחושות והרגשות מתעצמות. כל אלה עשויים להביא מתמודדים לסיטואציות ולמצבים שעשויים להתפרש על ידי הצופים בבית כחריגים. הפקת 'האח הגדול' יכולה להבטיח כי היא שומרת ותמשיך לשמור בצורה הדוקה שלא משתמעת לשני פנים על חוקי הבית ועל כבוד הדיירים״.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן