הלם הלם הלם! ג'ניפר סנוקל נעצרה והובלה לתחנת המשטרה!

לפני למעלה משלוש שנים ג'ניפר סנוקל כוכבת הסדרה מעושרות, נאלצה להותיר את חמשת ילדיה בישראל ולחזור לקנדה. היא עשתה זאת כדי לנסות להתגבר על הבעיות הכלכליות שמהן סבלה שגרמו לה גם לבעיות נפשיות. אבל לפני שמונה חודשים היא החליטה לחזור לארץ, והיא חזרה בטיסה ממקסיקו ואחר כך אפילו הפרה את המגבלות הקורונה ולא הקפידה על הבידוד הנדרש, והיום נודע לפורטל עומרי חיון כי ג'ניפר סנוקל הוזמנה למפגש צמוד עם החוק.

לא תאמינו אבל יש לנו ידיעה מרעישה עבורכם, לפורטל עומרי חיון הגיע מידע עסיסי במיוחד. מסתבר שלאחת מהמפורסמות הכי מוחצנות שאתם מכירים יש בעיות עם החוק במדינת ישראל. אנחנו יודעים שאתם בהלם, והאמת היא שגם אנחנו לא ראינו את זה בא, למרות שמדובר באישיות אימפולסיבית במיוחד אשר נוהגת להגיד את כל אשר על ליבה, לא חשבנו שהיא תדרדר למקום הזה, לפורטל עומרי חיון נודע שג'ניפר סנוקל, כוכבת מעושרות, הוזמנה לחקירה בתחנת המשטרה.

כרגע הסיבה שבגללה ג'ניפר סנוקל הוזמנה לתחנת המשטרה נותרה עלומה, היא מנסה לשמור על שתיקה ולהסתיר את הסיבה שבגלל הזמינו אותה להיחקר במשטרה. למרות זאת אנחנו דיי בטוחים שבזמן החקירה עצמה היה לה קשה מאוד לסגור את הפה והיא הייתה חייבת למסור את הפרטים שהחוקרים רצו לדעת. ובטח לא היה להם קשה מדי לגרום לה לדבר, כי כמו שכולנו זוכרים ג'ניפר אוהבת מאוד להגיד את דעתה.

בתמונות שהגיעו לידי המערכת שצולמו על ידי אור גפן ניתן לראות כיצד ג'ניפר סנוקל מגיעה לתחנת משטרת ישראל במחוז ת"א כדי להיחקר. כדי לסייע לה להתמודד מול טענות החוקרים התלוו אליה גם עורכי דינה ממשרד פז ראובן ושות'. לצוות המשפטי שלה בוודאי צפויים מספר רגעים מאתגרים בהגנה על הלקוחה שלהם שידועה כלקוחה מאוד קשה לעורכי דין. כי היא אוהבת בדרך כלל להגיד כל מה שעולה לה לראש.

ובבית המשפט וכמובן גם בתחנת המשטרה התנהגות שכזו עשויה לפגוע פגיעה קשה בכל מי שנאלץ להתגונן מול טענות או לספק מידע מפליל. כזכור בעבר ג'ניפר סנוקל הייתה נשואה לעורך דין ולאחר שהיא התגרשה ממנו, היא סיפרה שהוא השתמש בידע המקצועי שלו כדי למרר את החיים שלה בבית המשפט. ולאחר מכן היה עלייה אפילו אסור להזכיר את מה שהתרחש שם. ועכשיו היא נאלצת להתמודד עם מערכת החוק של מדינת ישראל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן