הקלטת הלוהטת! לירון ויצמן מנחת "האח הגדול" מודה לראשונה: "הכל מכור בתוכנית שלנו"

אנחנו בהלם! לא תאמינו איך הגיבה מנחת האח הגדול לטענה שהתוכנית מכורה וגם ההדחה של גל גברעם מהבית זויפה. כזכור צופים רבים לא האמינו שגל קיבלה פחות קולות מיהודה , ג'וזי וליאור איתם היא הועמדה להדחה, ולאחר שהופיע פוסט בנושא הזה בעמוד הרשמי של האח הגדול באינסטגרם, הרבה מעריצים הגיבו בפוסט וכתבו שמדובר ברמאות: "הכל מכור, לא צופה יותר" כתב אחד הצופים, ולירון ויצמן הגיבה מחשבון האינסטגרם הרשמי שלה וכתבה לו: "צודק התכונית שלנו מכורה"

מי שצופה בתוכנית האח הגדול באופן הדוק, יודע שלאורך שנים כל הזמן נשמעות טענות נגד ההפקה. על כך שהיא מתערבת בתחרות בצורה לא הוגנת וגורמת למתמודדים שהיא לא חפצה בהצלחתם להיכשל ולנשור מהתוכנית. היו גם טענות על כך שההפקה מתערבת בחוקי הפורמט ומונעת הדחה מדיירים שהיא מעוניינת שימשיכו בתוכנית ובמקרים חריגים אפילו דואגות להחזיר אותם לבית האח בטענות שונות ומשונות. וסוף סוף השגנו את תגובת נציגת ההפקה לעניין הזה.

כשאנחנו אומרים נציגת ההפקה, אנחנו מתכוונים ללירון ויצמן, שכידוע מגישה את התוכנית לצידו של גיא זוארץ. למי שלא יודע לירון ויצמן נחשבת למגישה וותיקה יותר באח הגדול מגיא זוארץ למרות שצופים רבים טעו לחשוב שגיא זוארץ הוא המגיש הוותיק מביניהם. אז לא, לירון הגישה את התוכנית הזו עוד לפניו. היא הגיעה לתוכנית ב-2018 והגישה אותה לצידם של שמות גדולים בתעשיית הבידור, אסי ישראלוף ועופר שכטר.

וגיא זוארץ החל להגיש את תוכנית האח הגדול רק ב-2019 כך שללירון יש יתרון של שנה על פניו. ואין ספק שהיא יודעת על מה היא מדברת. כאמור במהלך התוכנית נשמעו טענות קשות כנגד ההפקה על רמאות ופגיעה מכוונת במתמודדים מסויימים. גולשים רבים זעמו על כך וחיפשו מקום לפרוק את הכעס הזה. לאחר שבאינסטגרם פורסמו המון פוסטים כנגד ההדחה של גל גברעם, אחד מהגולשים בחר להגיב דווקא בעמוד הרשמי של האח הגדול באינסטגרם.

כידוע מעת לעת, נוהגת הפקת התוכנית לפרסם תכנים בעמוד האינסטגרם שלה. התכנים נועדו כמובן לקידום התוכנית, כלומר למטרות יחסי ציבור והם זוכים למאות אלפי צפיות. באותם פוסטים נוהגים לפעמים המעריצים להביע את דעתם על מה שראו בתוכנית וההפקה מנסה להישאר עם יד על הדופק כדי לדעת מה הם חושבים ואם הרייטינג עומד להשתפר או להיפגע והם קוראים את התגובות, לכן זה היה מאוד מפתיע לקרוא את התגובה של לירון ויצמן, שככל הנראה נכתבה בציניות כשהיא כתבה שהכל מכור בתוכנית שהיא מנחה. אז האם הכל מכור בהאח הגדול? תשפטו בעצמכם!

רוצים לשמוע את ההקלטה הלוהטת של לירון ויצמן חושפת שהאח הגדול מכור ושההדחה של גל הייתה מזויפת? – לחצו כאן לצפייה בהקלטה בעמוד הסודי שלי!  >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן