לא שודר: גיא זוארץ ולירון ויצמן נתקעו אחרי השידור בסופת השלגים – מה קרה להם???

לא תאמינו מה קרה לצמד מנחי תכנית האח הגדול גיא זוארץ ולירון ויצמן, בתום השידור אמש השניים העבירו בשידור חי באינסטגרם את הדרמה שהתפתחה בעקבות הסערה. בשידור הם הראו כיצד הם עומדים בצד הדרך ללא תזוזה בגלל סערת השלגים הגדולה בירושלים אשר גרמה לפקקי תנועה גדולים. צמד המנחים הדאיג מאוד את הצופים בעקבות הצילומים שהם העלו לאינסטגרם והיה חשש שהם לא יצליחו לחזור לביתם בשלום.

כידוע שורר כרגע מזג אוויר יוצא דופן ברחבי הארץ יש כאלה שיגידו שסוף סוף אפשר להגיד שיש חורף בישראל, ואין ספק שהשלג באמת מעורר התרגשות בקרב הרבה אנשים שנהנים לצפות בו מקשט את פינות הרחוב. כידוע לכם בית האח הגדול נמצא באיזור ירושלים והרבה ממעריצי התוכנית שאלו את בעצמם בוודאי אם הם יזכו לראות את השלג כתפאורה נאה גם בבית האח הגדול. אבל יש כאלו שקצת סבלו בגלל הסופה ואנחנו מתכוונים ללירון ויצמן וגיא זוארץ אשר התעכבו בדרך חזרה לביתם.

לפורטל עומרי חיון נודע כי צמד המנחים של האח הגדול, גיא זוארץ ולירון ויצמן התקשו מאוד לחזור לביתם אמש בעקבות סופת השלגים יוצאת דופן ששוררת כרגע בישראל. כידוע בית האח הגדול שוכן בנווה אילן ואם הסופה הייתה קצת יותר עוצמתית בדומה לאותה סופה מיתולוגית שהייתה בירושלים לפני שנים, אז הם היו נאלצים להעביר את הלילה בבית האח הגדול לצידם של הדיירים.

אולי אפשר היה לסדר להם מיטה ליד רמי ורד או ליאור כלפון או אפילו יהודה יצחקוב, מה שבטוח שהם היו מעדיפים לישון בעת הצורך ליד דייר שלא נוחר יותר מדי. כזכור לפני כמה ימים האשימה נועה יונני את ג'וזי זירה בכך שהוא נוחר, אז אולי הם יעדיפו לישון בצד השקט של הבית ליד דיירים כמו תום חיימוב או קארין עליה, או כל דייר אחר אשר היה מאפשר להם להשלים שעות שינה, אבל למזלם הם לא היו זקוקים לכך והצליחו להגיע הביתה בסופו של דבר.

כאמור צמד המנחים גיא זוארץ ולירון ויצמן עשו לייב באינסטגרם ועדכנו את הצופים על כך שהם תקועים בפקק בג'יפ מיוחד שנשלח להם מההפקה בעקבות הגעת סערת השלגים לירושלים. כזכור בתום הפרק אמש אמר המגיש גיא לרר לפני תחילת התוכנית שלו בזמן שניהל שיחה עם גיא זוארץ ולירון וייצמן שצמד המנחים ייאלץ לישון בבית האח או במלון ליד בגלל סופת השלגים בירושלים. אבל כעבור 30 דקות הפקק התחיל להשתחרר והם הגיעו בשלום הביתה לתל אביב.

במהלך הנסיעה, זוארץ העלה את אשתו יעל בר זוהר ללייב באינסטגרם בהפתעה, ועבד עליה שבעקבות מזג האוויר הסוער הוא לא יחזור הבית והוא ישן במלון הסמוך לנווה אילן. בר זוהר, שהתקשתה להאמין אמרה לבעלה "אתה לא בהישרדות, אתה באח הגדול. אתה ישן בבית" ובשיא אמרה לו "לך תזדיין"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן