סערה! אלפים חתמו על עצומה נגד רמי ורד – האם ההפקה תסלק אותו מהבית?

המעריצים של יהודה יצחקוב כבר לא מסוגלים יותר לסבול את היחס הנורא שמקבל יהודה מרמי ורד. במהלך הבוקר יהודה ניסה לקחת את לינור למקלחת על הגב שלו כדי שלא יקבלו קנסות בגלל שהיה לה קשה לקום בבוקר ורמי הגיב בצעקות על כך וצעק "הלו, הלו" אפילו תום חיימוב קצת נלחץ מזה וביקש מרמי להירגע. בתגובה לכך המעריצים של יהודה התחילו להפיץ ברשת עצומה כדי להוציא את רמי מהבית.

עצומה חדשה קוראת להפקת "האח הגדול" להדיח את הדייר רמי ורד מבית "האח הגדול". אנחנו מקווים שאתם מצליחים ליהנות ממזג האוויר הקריר ששורר מחוץ לבית האח הגדול, כי בתוך הבית המצב רק מתחמם. לפורטל עומרי חיון נודע שרמי ורד ולינור סביניק כבר לא החברים הכי טובים, טוב אולי זו קצת הגדרה קשה, אבל בגדול עושה רושם שבימים האחרונים לינור מתחיל לשמור על מרחק מרמי, נראה שהיא מבינה שהדרך שלו לא עובדת יותר בשבילה. בנוסף לכך, בעקבות המעשים האחרונים שלו, מעריצים של יהודה מנסים להוציא את רמי מהבית על ידי עצומה.

אתם מופתעים? האמת שגם אנחנו כי לא חשבנו שזה יגיע לידי כך, אבל המעשים האחרונים של רמי ורד, מעוררים כעס גדול בקרב המעריצים של יהודה. כמובן שהסכסוך ביניהם הוא לא דבר חדש, הם הרי נמצאים במסלול של התנגשות מתחילת העונה ורמי בשלב מסויים הרגיש שהוא הדייר הכי חזק בבית, ובאמת הייתה תקופה שזה היה כך, אבל לאחרונה העניינים התהפכו עם החזרה הדרמטית של יהודה לבית האח. המעריצים שמעו את רמי תוקף ומקלל לא הפסקה ופתחו בעצומה ברשת – כבר 3,344 אנשים חתמו על העצומה. האם ההפקה תסלק את רמי מהבית?

כזכור יהודה הודח לפני כמה שבועות בהדחה מזוייפת, והוחזר לבית האח על ידי ההפקה יחד עם הדיירים החדשים שנכנסו לבית. יהודה שקיבל הזדמנות שנייה לשפר את יחסיו עם הדיירים עשה במהלך המשימה הצבאית מהלך גאוני שהציב אותו בצד הטוב ואת רמי בצד הרע. כזכור כול הדיירים נדרשו לעלות לעמדת השמירה במהלך הלילה. ויהודה בחר לשמור יחד עם רמי והסביר זאת בכך שהוא רק רוצה לדבר איתו בזמן השמירה, אבל רמי לא יכול היה לסבול זאת וגרם לכולם לפוצץ את המשימה.

יכול להיות שיהודה לא הבין את זה בשעתו אבל זה היה הרגע שבעצם הפך את היוצרות וגרם לכולם לראות את יהודה באור שונה, כלומר שהוא אחלה של בחור ורמי התנהג כמו בריון עקשן. בפרק האחרון שראינו רמי המשיך בדרכו ושוב התחיל להתלונן על יהודה ואפילו הסתכסך עם לינור החברה הכי קרוב שלו שהתקרבה ליהודה והוא ביקש ממנה שתפסיק לדבר איתו. נראה שלינור עשתה את החישובים לבד והחליטה לעבור לצד של יהודה שלפי דעתה הוא הפך למתמודד חזק מאוד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן