תום חיימוב: "אין מצב שיהודה קיבל יותר קולות מגל – ההפקה משחקת בנו כמו בובות"

שוב טענות נגד הפקת "האח הגדול" – ההדחה של גל מכורה? תום חיימוב בדיכאון, הוא לא מצליח להבין איך הוא נותר לבד בלי גל גברעם שתחבק אותו בלילות למזלו יש לו את ליאור כלפון כדי להניח עליו ראש בשעת מצוקה ולספר בשידור חי כמה ההפקה מקדמת את יהודה ומציגה אותו ואת גל באור לא טוב

זה היה שבוע קשה בשביל תום חיימוב, במיוחד לאחר שהאהבה החדשה שלו עזבה את הבית לאחר שהיא הודחה ביום שבת שעבר. למי שלא יודע נעדכן שמדובר בגל גברעם, שהפכה למודחת התשיעית של האח הגדול בעונה ה-11 של התוכנית. תום וגל הפכו לצמד דומיננטי בבית לאחר שהתפתח ביניהם קשר זוגי איתו הם הלכו הכי רחוק שהם יכולים, וכעת לאחר שהיא יצאה מהבית הוא נותר מתוסכל והוא מתחיל לפקפק בכך שיהודה יצחקוב באמת הצליח לקבל יותר קולות מגל.

בשיחה שהתנהלה בין הדיירים התחיל תום לנתח את הסיבות שבגינן הוא איבד את האהובה שלו גל גברעם, יכול להיות שמה הגדיל עוד יותר את הגעגוע שלו אליה, הייתה המחווה שהיא עשתה עבורו יום לאחר ההדחה שלה. כזכור כ-24 שעות לאחר ההדחה גל שלחה מסוק כדי לעודד את תום שנותר בבית האח הגדול בלעדיה. וכעת בשיחה עם הדיירים ליאור כלפון, דניאל לוין ואופיר לוי, הוא מתחיל לחשוד שיש כאן קנוניה של ההפקה.

תום התחיל בשיחה ואמר להם שבטח כולם מצביעים ליהודה כי הם ממש אוהבים את הדמות שלו שהם רואים על המסך, כי הם נחשפים לכל הפרובוקציות שלו, הרעש והצלצולים שהוא מייצר ללא הפסקה. ואז הוא מציין שהוא לא יודע מה רואים בטלוויזיה, ומה עושה ההפקה בחדרי העריכה, באיזה צלילי רקע הם משתמשים ואיך הם מציגים את זה על גבי המסך. "אני יודע רק מה שהעיניים שלי קולטות" והוסיף: "ההפקת משחקת בינו בעריכה כמו בובות"

ואז הוא ממשיך בשיחה ומגיע להבנה שההפקה בנתה יצרה כנראה איזשהו נרטיב שגורם לצופים להעדיף את יהודה חיימוב על פני המתמודדים האחרים לדעתו. ואז אפילו הוא לוקח את התיאוריה שלו צעד קדימה והוא טוען שמדובר בתופעה סדרתית שחוזרת על עצמה בכל עונה, לדבריו ההפקה נהגה לעשות את זה גם בעונות הקודמות וזה מזכיר לו את מה שקרה עם שי חי שזכה לאהדה גדולה מאוד מחוץ לבית האח אצל צופי התוכנית אבל בבית עצמו הדיירים לא אהבו אותו. עוד טוען תום שההדחה של גל מכורה וג'וזי גם מקבל קידום מהפקת התוכנית. מה אתם חושבים ההדחה של גל מזויפת?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן