זמר ענק הרביץ מכות רצח לאשתו ועכשיו הוא סובל מפרנויה ונמצא בצרות!

אחרי שהתעלל והרביץ לבת הזוג שלו – זמר הרוק המפורסם לא יצא מביתו כבר שבועות ארוכים, הוא סובל מחרדות ושכר מאבטחים כדי שישמרו על האחוזה שלו 24 שעות ביממה במשך כל השבוע. פורטל עומרי חיון מעדכן אתכם בפרטים האחרונים.

למרות מה שכולם חושבים, זה לא קל להיות כוכב רוק במשך שנים רבות כל כך. לכוכבי רוק יש לא פחות בעיות כמו כל בן אדם אחר ולעתים אפילו יותר. נכון יש להם חיים זוהרים והרבה רגעי שיא אבל יש גם הרבה נפילות וזה עוד לפני שאנחנו מדברים על שערוריות, עבירות פליליות, נטיות הרסניות ובעיות נפשיות. ובמקרה של כוכב הרוק הענק, מרילין מנסון, כל אלו ארוזים בעטיפה אחת. בשבועות האחרונים דווח שהזמר בן ה-52 נמצא במצב נפשי לא טוב.

 

ובעקבות הסערה הציבורית סביבו, הזמר המתבגר מסרב כעת לצאת מביתו. למעשה הפעם האחרונה בה הוא הסכים לצאת מהבית שלו, הייתה לפני מספר שבועות. עושה רושם שהוא איבד אמון באנושות והוא לא סומך על אף אחד חוץ מאשתו לינדזי והעוזר האישי שלו. יש כאלו שתיארו את המצב הזה ממנו מרילין סובל כמצב של פרנויה. מקורב אליו אמר שמנסון מעדיף לשמור על פרופיל מאוד נמוך כרגע, במיוחד לאחר התפוצצות הפרשות האחרונות.

כזכור בשבועות האחרונים שמו של מרילין מנסון נקשר עם האשמות על התעללויות. הכל התחיל עם תלונה שהגישה נגדו בת זוגו לשעבר השחקנית אוון רייצ'ל אשר טענה כי מרילין אנס אותה. בהצהרה שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה, כתבה השחקנית שהיא עברה התעללות קשה מצידו של בריאן וורנר. מעריצי המוזיקה הידענים שביניכם, בוודאי יידעו לזהות שבריאן וורנר זה שמו המקורי של מרילין מנסון.

אוון רייצ'ל כתבה שמרילין הכיר אותה בגיל צעיר והתחיל לטפח אותה ולהתעלל בה בצורה מזוויעה, "לאורך שנים רבות הוא שטף לי את המוח והפך אותי לשפחה שלו". לאחר התלונה, 4 בחורות נוספות אזרו אומץ והחליטו לספר לעולם על ההתעללות הנוראית שחוו אף הן מידיו של מרילין מנסון, לפי טענתן. כתוצאה מכך הוא איבד את חוזה ההקלטות שהיה לו עם חברת התקליטים והוא החליט להגיב לאותן האשמות ולטעון שמדובר בעיוות של המציאות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן