ג'וזי זירה חושף: "לא תאמינו כמה בנות זיינ*** בזמן הקורונה" – צפו בסרטון המלא!

אחרי שגל גברעם הודחה בגלל שלא הפסיקה לדבר על סקס האם החשיפה הבאה של הדייר הבולט בבית תעשה לו לא טוב? ג'וזי זירה חושף את הסוד הכי מסקרן שלו, עם כמה בחורות הוא היה בשנה האחרונה, אתם בטח יכולים לנחש אצל מי יתעורר חשש בעקבות הגילוי הזה

לא תאמינו, אבל גילינו משהו מאוד מפתיע על ג'וזי זירה. מסתבר שהכוכב של העונה והאיש שעליו מבוססת המשימה הסודית ההיסטורית של האח הגדול, הוא סוג של דון חואן בחיים האמיתיים. במסגרת ריאיון שערך לאחרונה התגלה כי מאז שפרצה מגפת הקורונה (אי שם באיזור פברואר 2020) ג'וזי הספיק לעשות סקס עם לא פחות מ-14 בחורות שונות וזאת אפילו לא שנה שלמה כי את החודשים האחרונים הוא בילה בבידוד (יחסי!) בבית האח הגדול.

הדבר המעניין הוא שג'וזי כבר הספיק להיות ביחסים צמודים גם בבית האח הגדול אז אולי אפשר להוסיף גם את זה לספירה ואז מספר הבחורות השונות שהוא היה איתן יעמוד על 15. וזה מפתיע כי בניגוד למה שחשבנו כשראינו את הרומן שמתפתח בינו לבין נועה יונני, כנראה שהוא לא באמת רגיל להיות עם אותה בחורה במשך יותר מכמה שבועות. וזה לא הכל, כי לאחרונה גם דיווחנו לכם על הבחורה המסתורית שמחכה לג'וזי מחוץ לבית וכעת נראה שזה לא יהיה פשוט עבורה.

את הגילוי על ההצלחות הרבות של ג'וזי זירה עם המין הנשי, לא שמענו במסגרת שיחה אישית שהוא ניהל בבית האח עם הדיירים וגם לא במסגרת וידוי אישי בחדר של האח הגדול. מסתבר שג'וזי התראיין לתוכנית רשת עוד לפני שנכנס לבית האח ורק אתמול פורסם הריאיון איתו וכעת אנחנו סוף סוף יכולים להבין את הראש של ג'וזי זירה ומה גורם לו להיות מבולבל כל כך כשהוא נכנס לקשר רומנטי חדש.

באותו סרטון מדובר ג'וזי מציין שהממוצע שלו עומד על 2 בחורות בחודש, אז נועה שימי לב, ג'וזי היה צמוד אלייך בתחילת החודש ועכשיו כשאנחנו נמצאים לקראת החצי השני של החודש יהיה מעניין לעקוב מי תהיה הבחורה הבא שבה הוא יבחר. אבל מצד שני הוא אמר בחצי הלצה שהן פשוט לא רוצות לחזור אחרי פעם אחת אז אולי בכל זאת הוא בכלל לא אשם ובסך הכל מדובר ברומנטיקן חסר תקנה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן