קארין מתפוצצת: יהודה יצחקוב ואלמוג חדד בנשיקה ראשונה ולוהטת! צפו בסרטון!

מסכנה קארין עליה: יהודה יצחקוב ואלמוג חדד עלו מדרגה והתנשקו בשידור חי – לא ברור עד כמה זה היה נשיקה רשמית אבל ברור שקורה שם משו. צפו בסרטון המלא מהנשיקה!

אנחנו בהלם, לא תאמינו מי עומד להיות הזוג המלכותי החדש של בית האח הגדול, האמת שלא ראינו את זה בא, אבל ככה זה בבית האח הגדול העונה. לפעמים מתרחשים שם דברים לא צפויים. לפי סרטון שהגיע לידי פורטל עומרי חיון, יהודה יצחקוב ואלמוג חדד עומדים להפוך לבני זוג. בסרטון שאותו תוכלו לראות למטה, שני המתמודדים מפגינים חיבה רבה אחד כלפי השני ומתנשקים לראשונה העונה בבית האח.

עכשיו אחרי הנשיקה הזו, אין ספק שתהיה התקרבות גדולה ביניהם בימים הקרובים, בואו נגיד שהם הולכים לבלות שעות ארוכות ב-"נסט" (החדר המבודד בבית האח הגדול) בשיחות נפש שעשויות להוביל בהמשך גם לדברים אחרים שזוגות עושים כשיש ביניהם קרבה אינטימית כל כך. וכל זאת עוד לפני שהספקנו להירגע מהסערה של קארין עליה והסוד שלה שנחשף.

כזכור קארין נדלקה על יהודה יצחקוב וניסתה להבין איך היא יכולה לגשת אליו ולחשוף את הרגשות שלה, נועה יונני שקלטה שקארין קצת מעופפת, גרמה לה לחשוף את הסוד שלה ולמרות שהיא הבטיחה לה שהיא לא תספר את זה לאף אחד, היא לא הצליחה להתאפק ורמזה על כך ליהודה בזמן שעשתה פאן לשיער שלה. יהודה שבהתחלה לא הבין, היה צריך לוודא שהוא שומע באמת את מה שהיא מנסה לרמוז לו וזה הכניס אותו להלם.

הוא כמובן לא הצליח להתאפק ורץ ישר לג'וזי זירה, ולאחר מכן הכל כבר יצא משליטה וכל הבית דיבר מאחורי גבה של קארין על ההידלקות שלה על יהודה. כשקארין גילתה את זה, היא נפגעה מאוד. ואם זה לא מספיק, יהודה ששמע על הרגשות שלה, לא חשב שמדובר ברגשות אמיתיים כי הוא זכר שהיא הייתה חלק מאלו שניסו להעיף אותו מהבית לפני כחודש ובנוסף לכך התברר שקארין מכירה את אלמוג חדד עוד מלפני הכניסה לבית האח הגדול וקיימת ביניהן יריבות.

רוצים לראות את הסרטון של יהודה ואלמוג מתחרמנים במיטה? – לחצו כאן ועברו לצפייה בסרטון בעמוד הבא של הכתבה >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן