קארין מגלה שדרור נגדה: "אין לה ביטחון עצמי בגלל זה נדבקה ליהודה" – צפו בסרטון שלה פורצת בבכי קורע לב!

לא תאמינו איזו סיפור לוהט יש לנו בשבילכם, לפעמים בבית האח הגדול שעתיים יכולות להרגיש כמו יומיים ויומיים יכולים להרגיש כמו שבועיים. ומה שהתרחש בימים האחרונים בבית האח יכול להיות חומר של כמה פרקים טובים. אנחנו בטוחים שעורכי התוכנית יחככו את ידיהם בהנאה בחדר העריכה לאחר שהם יראו מה עבר על הדיירים השבוע. אז תכינו מטריות כי עומד להיות סוער מאוד. קארין עליה מגלה שכל הבית יודע על הקראש שלה על יהודה יצחקוב והיא מאבדת את העשתונות.

לאחר שהיא גילתה שכולם יודעים על הסוד שלה כל הבית נכנס לכוננות ספיגה, והראשונים שחוטפים את האש הם דרור קונטנטו ולינור סביניק. מה שגרם לכעס הראשוני של קארין היה סרטון בו היא ראתה את דרור אומר לאלמוג חדד שקארין היא בחורה חלשה והיא זקוקה לגבר. זה כמובן הרתיח מאוד את קארין שהחליטה להעמיד אותו במקום ולהגיד לו: "אני אישה חזקה, אני לא צריכה אף אחד". לאחר מכן היא ביקרה אותו על כך שהוא לא עדכן אותה בכך שכולם מדברים עליה מאחורי הגב.

ועל זה שהוא גם העביר את הסוד שלה הלאה לרמי ורד וליאור כלפון. אין ספק שדרור היה זה שספג את רב הכעס של קארין שהחליטה לראות בו את ראש הקנוניה והאיש שאחראי להפצת השמועות והפגיעה הרגשית הקשה שאותה חוותה בעקבות הדחייה של יהודה. לאחר מכן דרור לא נשאר חייב ואמר לה את הדברים הבאים: "אם את עדיין רוצה אותו (את יהודה) אז תדעי שזה מגעיל בעיניי". זה היה רגע קשה מאוד עבור קארין שהייתה בסערת רגשות ולא הפסיקה לבכות בגלל הריב עם דרור.

לכל המסיבה הזאת בבית האח הצטרפה גם לינור סביניק שזעמה על קארין לאחר שהיא גילתה שהיא מדברת עליה מאחורי הגב. ועל כך שהיא גרמה לגל להתרחק ממנה עוד לפני שהיא הודחה מבית האח הגדול. והיא הוסיפה גם שקארין כל הזמן משחירה את פניה לעיני כל עם ישראל ועד הרגע הזה כל מה שהיא עשתה בתגובה היה רק לשתוק ועכשיו היא מוציאה הכל.

רק נזכיר שהכל התחיל בשבוע שעבר לאחר שקארין גילתה ביום בהיר אחד שהיא מרגישה יותר ויותר רצון לבלות זמן איכות עם יהודה וזאת לאחר שהיא ראתה שאלמוג חדד אותה היא מכירה מחייה הפרטיים, מגלה אף היא עניין רומנטי ביהודה. לאחר מכן היא החליטה לספר על הרגשות החדשים שלה לנועה יונני, שלא הצליחה לשמור על הסוד הזה יותר מכמה שעות והלכה ישר להגיד את זה ליהודה והוא כמובן סיפר את זה לג'וזי ומכאן כל העניין יצא משליטה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן