"דודו טופז לא התאבד – הוא נרצח בכלא" – סערה בתעשיית הבידור ובמשטרה

הגולשים ברשת פתחו עמוד לזכרו של דודו טופז – אבל מי מעלה לשם הודעות שטעונות שדודו נרצח בכלא ולא התאבד? יצאנו לבדוק את כל הפרטים על העמוד הכי מדובר כרגע ברשת.

סערה ברשת בגלל הודעות שהופצו בקבוצה החדשה והמצליחה של דודו טופז. לא תאמינו מי הוא האמן הישראלי הוותיק שזוכה לתהילה מחודשת ברשת החברתית. הוא היה אחד האמנים המובילים בישראל בשנות ה-90 וכיום נותרו לנו רק הזיכרונות אבל בזכות קבוצה מסויימת בפייסבוק, אותו אמן זוכה לפריחה מחודשת וסרטוני העבר שלו זוכים להמוני צפיות של קהל חדש שלא הכיר אותו בשיאו. אנחנו מדברים על הראשון בבידור, דודו טופז ז"ל, שסיים כזכור את חייו באופן טראגי לאחר שהסתבך במספר פרשיות פליליות.

אז מסתבר שהבן הבכור של דודו, דניאל, שהקים עבור זכרו של אביו את קבוצת הפייסבוק “דודו טופז הראשון בבידור" הצליח לייצר גל חדש של מעריצים ויחד עם זאת גם להזכיר למעריצים הישנים עד כמה הם אהבו לצפות באבא שלו. בזמן האחרון העמוד זוכה להתעניינות אדירה והפופולאריות שלו גואה מעבר לכל הציפיות של דניאל. בעמוד עצמו מופיעים סרטונים מהופעותיו של דודו טופז בהקשרים אקטואליים. באחד הפוסטים בקבוצה טען אחד הגולשים שדודו לא התאבד בכלא והוא למעשה בכלל נרצח.. הגולשים לא אהבו את הפרסום המדובר והוא הוסר.

אבל לא רק דברים מעוררה סערות יש בקבוצה… אחד הגולשים פירסם בעמוד סרטון משעשע של דודו טופז מראיין את מרב מיכאלי שכידוע מתמודדת היום בבחירות בראשות מפלגת העבודה. מדובר בקטע הומוריסטי שמציג את מרב באור לא מוכר וזו היא רק דוגמה אחת. מי שישוטט בעמוד ימצא שלל חומרים מעניינים שראויים לצפייה מחודשת. אלפי גולשים עוקבים אחר העמוד הזה והמספר הזה צפוי לגדול עוד בזמן הקרוב. מנהל העמוד, דניאל הופתע אף הוא מההצלחה המסחררת והרייטינג הגובה לו זוכה העמוד.

בדומה לרייטינג הגבוה לו זכה דודו טופז בחייו, כך גם העמוד של דניאל זוכה להמוני צפיות, כנראה שיש דברים שכן עוברים בגנים. דניאל טופז ציין שהעמוד זכה ל-440 אלף חשיפות ייחודיות בחודש אחד. אילו היה נשאר בחיים, דודו טופז היה אמור לחגוג יום הולדת 74 כיום ואנו בטוחים שהוא היה מאושר לגלות על הפופולאריות המחודשת של היצירות אותן יצר באהבה רבה כל כך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן