אילנית לוי: "אלוהים בבקשה תעשה שאני אכנס להריון מאלירז, אני מתחננת"

ההריון שכולם מחכים לו: המגישה והדוגמנית אילנית לוי כבר סיפרה במספר ראיונות על הרצון להרחיב את המשפחה ולהביא ילד לבעלה, אלירז שדה. עכשיו היא פונה גם לאלוהים וגם לצופים וחושפת כמה היא מחכה לרגע בו תלד שוב 

אילנית לוי הביעה לאחרונה את אחד מהרצונות הכי כמוסים שלה, מנחת התוכנית "גלית ואילנית" חשפה בפנינו כי המטרה הכי חשובה שלה השנה, תהיה להיכנס להריון. זהו כמובן לא יהיה ההיריון הראשון שלה, כי כולנו זוכרים שאילנית היא אימא לשני ילדים מקסימים מנישואיה הקודמים לזמר אייל גולן. ועכשיו 17 שנים לאחר ההיריון הראשון שלה אילנית ממש רוצה תינוק נוסף. אז כרגע הם נמצאים בתהליכים של כניסה להיריון, אבל יש קצת קשיים לאורך הדרך.

כידוע אילנית התחתנה לפני שנתיים עם מגיש הטלוויזיה אלירז שדה, והם נמצאים בזוגיות כבר קרוב לעשר שנים. וכיום כשהיא נמצאת בגיל 38 ובמקום כל כך טוב בקריירה שלה וזוכה לעדנה גם מבחינה משפחתית ואישית היא יודעת שרק דבר אחד חסר לה וזה תינוק עם בעלה אלירז שדה. וזה מובן לחלוטין גם אילנית מבינה שאם היא רוצה לשמור על האהבה שלה עם אלירז היא חייבת להפוך אותו לאבא.

אלירז השיג כמעט את הכל בחייו המקצועיים, והוא נהנה מהצלחה חסרת תקדים. ויחסית לאדם שהחל את דרכו בעולם הבידור דרך הז'אנר המושמץ ביותר בתעשייה, ז'אנר הריאליטי, הוא הגיע ממש רחוק. אפילו בהשוואה למשתתפי תוכניות ריאליטי אחרות או בהשוואה ליוצרים אשר החלו את דרכם בתעשייה כטאלנטים מגיל צעיר. כזכור הוא זכה בעונה השנייה של האח הגדול במיליון שקל ומאז הוא כבר הספיק לעשות מיליונים נוספים ככל הנראה. ועכשיו הדבר שהוא הכי היה רוצה זה ילד קטן.

מישהו שהוא יכול ללמד אותו על החיים ולהעביר לו את כל מה שהוא יודע, מישהו או מישהי שיהיו כל עולמו, ואילנית מבינה את זה. היא יודעת שאלירז עדיין צעיר והוא השיג את כל ההצלחה שעליה חלם ואפילו את אהבת חייו אבל למרות שהם גרים באותו תא משפחתי גם עם ילדים, הוא עדיין לא הרגיש את החוויה של להיות אבא לילד ביולוגי משלו. וזה משהו שיחסר לו ככל שהשנים יעברו והוא יתבגר. ולכן זו היא המטרה של שניהם בשנה הקרובה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן