אייל גולן בהלם! רוסלנה רודינה יוצאת למלחמה נגד דניאל גרינברג – פיצוץ בתעשייה!

רוסלנה ודניאל עולות להתפקה והפיצוץ שלהן משאיר את אייל גולן בהלם! תקופת הקורונה היא תקופה משוגעת, בכל יום מתרחשים אירועים מוזרים בשבוע שעבר כולנו ראינו את ההלוויות ההמוניות שנערכו במגזר החרדי, ההתקהלויות האסורות האלה מכעיסות מאוד את הציבור והנושא הזה מאוד רגיש. אז איך כל זה קשור לרוסלנה רודינה ודניאל גרינברג? אצל שתי אלה כל מחלוקת יכולה להתפתח לריב

מלחמה על הלב של אייל? לאחרונה גם רוסלנה רודינה החליטה להביע את דעתה בנושא זה ופרסמה פוסט בו ביקרה את כל מי שמפר ההנחיות אבל העניין הוא כמו התמיד העיתוי. ובכן מסתבר שמוקדם יותר באותו היום פרסמה דניאל גרינברג תמונה של מה שנראה כמו התקהלות אסורה בזמן שהיא עם החברות שלה בארוחה מפנקת וכך יצא שרוסלנה למעשה מעבירה ביקורת מרומזת גם על אשתו הנוכחית של אייל גולן.

זה לא סוד שקיימת יריבות גדולה בין רוסלנה רודינה לדניאל גרינברג. הדבר המשותף לשתיהן הוא כמובן אייל גולן, אבל לפעמים נראה שהיריבות שלהן הרבה יותר גדולה מזה.  בשנים האחרונות נרשמו מספר עקיצות פומביות שהן ביטאו בתקשורת אבל תמיד הן דאגו לעשות זאת בצורה מרומזת. זכור במיוחד הריאיון של רוסלנה אצל אופירה אסייג אז ניצלה אופירה את המעמד ועקצה את דניאל כשאמרה שבזמן הזוגיות של אייל גולן ורודינה אף אחד לא הסתכסך איתו.

את דניאל גרינברג זה מאוד עצבן והיא לא נותרה חייבת, לכן דאגה בסיום השידור לפרסם את תגובתה בחשבון האינסטגרם שלה ושם אמרה כי אופירה אסייג משתמשת בשם של אייל גולן כדי לייצר רייטינג. אבל זה לא הכל, דניאל גם ככל הנראה מקנאה קצת ברוסלנה ובעובדה שיש לה ילד משותף עם אייל גולן עובדה שתישאר נכונה לנצח. והיא ככל הנראה רצתה קצת לעצבן את רוסלנה והחליטה לפרסם באינסטגרם שלה סרטון משותף עם יאן.

יאן כידוע הוא הבן של רוסלנה ואייל גולן והרבה אנשים האמינו כי דניאל פשוט משתמשת ביאן כדי להתנקם ברוסלנה. מעבר לכך גם קיימת יריבות מקצועית בין השתיים, בעוד רוסלנה רודינה נהנית מקריירה משגשגת שכוללת השתתפות בשלל קמפיינים, ותוכניות והופכת לשחקנית מוכשרת בזכות עצמה. דניאל בשלב הזה עדיין לא הצליחה להשיג הצלחה ברמה הזו והקריירה שלה מתנהלת בקצב איטי יותר וזהו כמובן מקור נוסף ליריבות ביניהן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן