רמי ורד: "ראיתי את ג'וזי זירה מביא ביד בשירותים"

רמי ודרור בטוחים שגו'זי פרק מתחים בשירותים! והכל בגלל שהוא יצא עם חיוך ממזרי על השפתיים! ולמה הוא ברח מהחדר לאחר כמה רגעים? ומי קלט הכי מהר את מה שהתרחש שם?

קחו 16 אנשים אטרקטיביים ותסגרו אותם בבית אחד. אל תתנו להם לצאת מחוץ לבית. לא לקניות, לא לסידורים, לא להופעות ולא לבילויים. מה קיבלנו? סיר לחץ מבעבע. וזה טבעי, כל אחד מאיתנו היה מרגיש את סיר הלחץ הזה לו היה נכנס ליומיים לבית האח הגדול. אבל מבחינה מסויימת חייבים להודות שבמציאות הנוכחית של חיינו יש משהו קצת מכל זה, הרי אנחנו נמצאים גם בסגר, בדומה למשתתפי האח הגדול.

אך בעוד להם באמת אסור לצאת מהבית, לנו מותר לצאת אך ורק לצרכים חיוניים. וכאן מתבקש לשאול את השאלה אותה שמענו כל כך הרבה פעמים בזמן האחרון. מהם בכלל צרכים חיוניים? ומי יכול לקבוע מה חיוני עבור אדם אחד ומה חיוני עבור אדם אחר? אבל בסופו של דבר חייבים להניח כי לכולנו יש את אותם צרכים חיוניים וכך גם לג'וזי זירה שכנראה היה לו צורך חיוני. מסוג הצרכים הפיזיים שכולנו מכירים. אז האם ג'וזי זירה באמת הביא ביד בשירותים והדיירים עלו עליו?

בסרטון שאנחנו מפרסמים לכם כאן לראשונה, נכנס ג'וזי לשירותים ויוצא החוצה כעבור זמן קצר. הוא חולף ליד מיטתו של דרור ומביט עליו בחיוך. ואז מתחיל הרגע המביך, תכינו את מנגנוני ההגנה שלכם כי השיחה מקבלת תפנית. דרור שואל אותו, למה אתה כזה מאושר? ונראה שהשאלה של דרור ממש מדוייקת ופוגעת כמו חץ במטרה. כי ג'וזי פשוט שותק ומביט אליו בתמיהה של מישהו שזה הרגע נתפס במעשה מביך שעשה.

לאחר כמה רגעים, דרור מתחיל להבין מה גרם לג'וזי לצאת משם כל כך מאושר, וזה רק לאחר הרמיזה של רמי ורד שהצליח לקלוט הכי טוב את מה שהתרחש שם ובמהלך דיון עם קארין ודרור אמר שהם הביכו אותו וברור שהוא עשה ביד בשירותים. אז יכול להיות שג'וזי היה ממש לחוץ והוא היה חייב לפרוק קצת מתח מיני, אבל הוא לא הצליח לעשות את זה בצורה חשאית מספיק ולאחר שהוא יצא מהחדר רמי חלק גם עם הבנות את מה שהתרחש מתחת לפני השטח או יותר נכון בשירותים אבל לא כולם האמינו לתיאוריה שלו והדעות נותרו חלוקות.

אבל זה לא נגמר כאן! רוצים לראות את הסרטון של ג'וזי זירה בשירותים? מה שדרור לינור ורמי חושבים שרגעים בהם הוא הביא ביד בשידור חי?! – לצפייה בסרטון לחצו כאן למעבר לעמוד הבא >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן