צפו בסרטון! דניאל לוין מנסה לנשק את קארין עליה וחוטף ממנה פצצה לפנים!

הלם! דניאל ניסה לנשק את קארין בשידור חי וחטף ממנה! אז מי נמצאת על הכוונת של הדייר החדש דניאל לוין? ולמה הוא לא כזה מופנם כמו שהוא אמר בריאיון שלו לפני הכניסה לבית האח הגדול

מה יש לך אדון לוין? עברו רק מספר ימים מאז שנכנסת לבית האח הגדול וכבר אתה מנסה לקדם עניינים עם קארין? וכשאנחנו אומרים אדון לוין אנחנו מתכוונים לדניאל לוין, שנכנס לבית האח יחד עם כל הדיירים החדשים הישר אל המשימה הצבאית של העונה. דניאל נכנס במסגרת הכניסה השנייה וכעת הוא משתייך לקבוצת הטירונים בבית האח ולעומתו קארין עליה משתייכת לקבוצת המפקדים.

וזה כשלעצמו יוצר אפקט מאוד מעניין, כי הם אמורים להתנהל בדיסטנס, כלומר החיילים הפשוטים אמורים להישאר במתחם שלהם והחיילים שמשתייכים לסגל הפיקודי אמורים להקפיד על התנהלות תקינה במתחם תוך כדי פיקוח על לבוש החיילים והסגנון שבו הם פונים אל חיילים בכירים מהם. אבל מי שראה את הפרק האחרון של האח הגדול, אמור היה להבחין בניסיונות ההתקרבות של דניאל אל קארין.

במהלך הפרק שודרה סצינה מעניינת בו דניאל ניסה לנהל שיחת היכרות ראשונית עם קארין שבמקרה זה הייתה בעלת דרגה בכירה ממנו במשימה. אך האמת שהיא לא נתנה לזה להפריע לה. וזה נראה שהיא דווקא מאוד זקוקה למישהו שיתמוך בה ויספק את הצרכים החברתיים שלה ואולי אף יותר מכך. מבחינת דניאל זה כבר מתחיל ממש בולט שהוא סימן אותה כמטרה לכיבוש.

וכשמסתכלים בסרטון הזה, מבינים עד כמה הוא מנסה לייצר קרבה פיזית ביניהם, בזמן שהוא מכיר אותה רק "10 דקות". עוד מספרת קארין בסרטון שדניאל שלח לה ידיים והתחיל לחבק אותה. אגב דניאל אמר על עצמו שהוא אדם מאוד מופנם ועולות כאן מספר שאלות. השאלה הראשונה היא מה יש לאדם מופנם כל כך לחפש בתוכנית ריאליטי שכוללת המון מצלמות? והשאלה השנייה היא למה הוא בחר דווקא בקארין? למה הוא מאמין שהיא הבחורה שהכי מתאימה לו? האם זה קשור לזה שהיא הייתה מלכת היופי של ישראל ב-2016, אולי נגלה בהמשך.

זה לא הקטע המלא! רוצים לצפות בסרטון של דניאל מנסה לנשק את קארין? לצפייה בקטע המלא והלא מצונזר – לחצו כאן ועברו לצפייה בעמוד הבא של הכתבה >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן