צפו בסרטון! רמי ורד משחק בציצי של לינור סביניק בשידור חי!

מה סיפרה לינור סביניק על הציצי שלה? מהי מקווה להשיג באח הגדול? ואיך רמי ורד זוכה מההפקר והאם זה נוח לו בכלל? תמשיכו לקרוא את כל הפרטים!

מה קרה לציצי של לינור ומה חושב על זה רמי והאם לינור הסכימה שישחק לה? סרטון כזה לא רואים כל יום, זהו רגע יוצא דופן בו לינור סביניק באופן בלתי מודע, מתחילה לשוחח עם רמי ורד על החזה שלה. רמי מופתע מאוד מהווידוי של לינור, והוא מנסה לגרום לה להעביר נושא. אבל הוא עושה זאת בצורה חיננית מבלי לגרום ללינור להרגיש שהוא דוחה אותה. הוא משתמש כאן בטקטיקה כפולה ומצד אחד מסביר לה שזה לא הזמן ולא המקום לדבר על דברים כאלה ומצד שני הוא אומר לה שזה בהחלט עושה לו משהו, רק שהוא משתמש במילים אחרות. ואיך רמי יודע שהציצי של לינור רך? צפו בקטע המלא!

החיבור בין רמי, בן ה-57 ללינור בת ה-25, מהווה את אחד המוקדים הגדולים ביותר של העונה ה-11 של האח הגדול. מצד אחד, מבחינת הנראות אפשר אולי להבין שיש הרבה מעבר לרק חברות בקשר של רמי ולינור שני מתמודדים בתוכנית שמחבבים אחד את השנייה. ומתנהלים אחד מול השנייה ברמה הידידותית בלבד. אך ברמה אחרת, מתחת לפני השטח, נראה שההפקה מנסה ליצור את האשליה עבור הצופים כי בשלב כלשהו הידידים יפתחו ברומן סוער. אולי גם המילים שאמר רמי על סקס וכמה שהוא חרמן עזרו לצופים לקחת את הקשר הזה עם לינור למקומות אחרים.

אבל גם הפקה מעוניינת ביצירת האשליה הזו, כי מדובר בקשר שנחשב לקשר של טאבו. וקיומו של קשר מהסוג הזה על גבי המרקע יביא לרייטינג עצום לתוכנית. כי מעבר לכך שמדובר באחד הקשרים הכי קינקים בהיסטוריה של האח הגדול, מדובר גם בידוען. כלומר, לפחות בשלב זה ניתן להתייחס רק לרמי כידוען בגלל שהוא באמת בעל קריירה עשירה בתעשיית הבידור ולינור עדיין נמצאת בתחילת דרכה, אולי לאחר התוכנית המעמד שלה ישתנה.

כרגע זה נראה, כי את רוב הצעדים האגרסיביים שנעשים כדי לדחוף את הקשר שלהם לתחום הרומנטי, מבצע רק צד אחד, הצד של לינור כמובן. ואפשר להבין את הסיבות לכך, ראשית לרמי אין שום סיבה לרצות לנהל קשר אסור שכזה על גבי המרקע כי זה רק עשוי לפגוע בו, את הפריצה שלו הוא כבר עשה, אין לו סיבה להיות חשוף לביקורת רבה כל כך מצידה של תעשייה שלמה. ושנית לינור דווקא מאוד מעוניינת בפריצה שלה לעולם הבידור ורמי הוא פשוט האדם הנכון במקום הנכון.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן