מרגי בהלם! נועה קירל שחררה הודעה דרמטית לתקשורת! האם זה הסוף?

מה אתם הייתם עושים אם הייתה נאבדת לכם הכלבה שאתם כל כך אוהבים? התרחיש הזה קרה ללא מעט אנשים וגם לכוכב הפופ הצעירה! הלילה המבהיל של נועה קירל גרם לדאגה רבה בקרב מעריציה, אבל הסיום היה שמח

אמש בשעת לילה מאוחרת, נודע לזמרת המוכשרת נועה קירל שהכלבה המהממת שלה שעונה לשם "פופי" נעלמה. נועה לא חשבה פעמיים והחליטה לפרסם פוסט בו ביקשה עזרה מהעוקבים שלה באינסטגרם. הגדיל לעשות כתב החדשות גיל משעלי שהציע לתווך בין המעריצים לבין נועה במידה והם יצליחו לאתר מידע כלשהו בנושא. אחד מהגולשים אפילו התרעם על כך באומרו שאין צורך לעדכן על כל סלבריטי שמאבד כלב, אך נראה כי אחרים כן רצו לסייע.

"פופי האהובה שלנו נאבדה, מי שמוצא אותה בבקשה שינסה ליצור קשר" כתבה קירל וקיוותה כי מידע כלשהו יצוץ בקרוב. לאחר מספר שעות של דאגה, הכלבה היקרה "פופי" נמצאה וכולם יכלו לחזור לשגרה. ועכשיו לפתרון התעלומה, האם אתם מסוגלים לנחש היכן נמצאה הכלבה?

יהיה לכם קשה מאוד לנחש אז נעזור לכם, "פופי" נמצאה בקומת החנייה בבניין של השחקנית טל טלמון והכדורגלן לשעבר לירן שטראובר. לא ברור בשלב זה, כיצד הכלבה הגיעה לשם, אז ניאלץ להמתין לתוצאות ה"חקירה".

נועה היא חובבת כלבים ידועה, בילדותה היה לה כלב שענה לשם "אגרול" והיא אהבה אותו מאוד. במשך 10 שנים היא נהנתה מהנוכחות שלו בחייה, עד שהוא הלך לעולמו ב-2017. לאחר לכתו דרשה נועה ממשפחתה כלב חדש. אבל חלפה לה שנה שלמה עד שהופיע כלב חדש בחייה. והיה זה בזכותו של ברק שמיר, החבר שהעניק לה את גור הכלבים במתנה. אך לאחר תקופה מסויימת החליטה משפחתה של נועה למסור את הכלב לאימוץ בגלל קשיי הסתגלות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן