בוקי נאה נגד גיא פינס איתי תורג'מן ואנה ארונוב

בוקי נאה לא חוסך את דעתו על המגיש , גיא פינס וטוען כי זה לא עושה עבודה עיתונאית כמו שצריך. בנוסף הוא מביע את דעתו נגד הזוג תורג'מן וארונוב- האם הוא שומר להם טינה כי השניים העיפו אותו מהישרדות? ימים יגידו.

ככה מפרסם בוקי נאה בדף הפייסבוק שלו
"יצא לי לצפות באינטרנט ב"סקופ" של גיא פינס על חנוכת מגדל מגורים בבת-ים שאירח את הזוג המלכותי אנה ותורג'מן ואת אושרי כהן. הכותרת של הכתבה היתה שתורג'י אומר שאושרי חורני ושאנה עושה אוכל יותר טוב ומנקה יותר טוב. עבודה עתונאית מבריקה עושים בתוכנית הבידור של ערוץ 10. נוסעים עד בת-ים כדי לצלם את תורג'י ואנא מתחכחים ושותים יין עם אושרי האורגינל."

בוקי ממשיך ונכנס בגיא פינס: "למה התוכנית העלובה (ערב טוב עם גיא פינס) הזאת שאמורה להיות תוכנית הבידור המשקפת את מה שקורה בארץ לא תשאל פעם אותם ואת מי שהזמין אותם לצלם כמה כסף מקבלים כאלה "בני תרבות" כדי לבוא לארוע שכזה שגיא פינס המלך מסקר.

נאה לא עוצר: "אנא ארונוב הרקדנית הגדולה מתפרנסת מלהביא את הפרצוף שלה לחנוכת בניין בבת-ים. תורג'י ש"מופיע בפני 2000 איש בלילה" רץ מארוע לארוע שגיא פינס מצלם , כדי להתפרנס. כמה עלוב העולם הזה של הסלבריטאים עלאק ושל גיא פינס שמסקר אותם! יום טוב גם לכם!"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן