"זה האבא שלא הפסיק להרביץ לי" – ימית אברמוב פותחת את הלב

ימית אברמוב המודחת השביעית של בית האח הגדול, ומי שנמצאת כרגע בעין הסערה, חושפת את אשר על ליבה היום בערב ברשת 13. מספרת על האלימות הקשה שחוותה בילדותה ועל הפתעתה מתגובת המשפחה הזועמת, ומדוע תקפו אותה בכל אמצעי התקשורת. לפרטים המלאים בכתבה המלאה.

לקראת כניסת הדיירים בראשון, ולההדחה הגדולה בשבת, ימית אברמוב תישא דברים היום לגבי הידיעות שפורסמו לגביה. ימית הייתה אחת הדמויות המסקרנות בבית וניסתה להוביל דעות ואג'נדות שונות כדוגמת קשירת הידיים מאחוריי הגב למען הילדים שחוו התעללות בגנים.

ימית אברמוב, המודחת השביעית של בית האח הגדול, חוותה לאחרונה תקיפה חזיתית מהתקשורת, מהצופים ומבני משפחתה שהגיבו לטענות אשר חוותה אלימות בילדותה. משפחתה של ימית טענה כי ימית כלל לא חוותה ילדות קשה, אלא ילדות חמה ומחבקת ולא ברור לבני המשפחה מהיכן המציאה לטענתם את כל הפרטים.

לפורטל עומרי חיון נודע שימית טוענת כי האחים והאחיות שלה לא חוו את האלימות שהיא חוותה מצד אבא שלה, וחבל לה שתקפו אותה בצורה חריפה בתקשורת. ימית נשאלה האם מאמינה שבגלל הידיעות על כך שכביכול לא אמרה אמת לגבי ילדותה היא הודחה, והיא אמרה כי כל עוד האמת שלה נחשפה אין לה בעיה בכך והשיגה את מה שרצתה. היום בערב ימית תופיע ברשת 13 ותדבר על הדברים בהרחבה.

ימית העלתה פוסט קצר לפייסבוק, שבו מתארת את הדבר שעשה אותה הכי מאושרת לאורך התקופה באח הגדול "עזבו אתכן מלעזוב את הילדים ל-50 יום, עזבו אתכן אג'נדה, עזבו אתכן לבשל ולשטוף כלים כל היום, עזבו אתכן מלהכין פרנצ' טוסט כל לילה, עזבו אתכן להיות סגורה 50 יום בין ארבעה קירות, עזבו אתכן מלעשות קקי עם 17 דיירים בחדר שאני לא מכירה, עזבו אתכן מלשמוע את הנחירות של רמי ורד כל הלילה, עזבו אתכן משקרנית, בכיינית, שחקנית וסכסכנית, עזבו אתכן מזה שאני אישה נשואה וצריכה להתבייש, עזבו את הכלללללל. מה שהכי חשוב זה שירדתי תשעה קילו!!!!!!!!!!!!"

למרות זאת, נראתה ימית במוצ"ש, לאחר ההדחה, ואולי עוד לפני שעלתה על המשקל, במפגש השייח בירושלים כשהיא לא מבזבזת את הזמן כפליטת ריאלטי טרייה. מייד העוברים והשבים ביקשו להצטלם איתה בעוד נראה כי ימית נהינת מהמעמד.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן