"צריך לאשפז בדחיפות את דודו כהן מעפולה – אחרת הוא יעשה לעצמו משהו"

כוכב הריאלטי המוכר, שפרץ לחיינו בעונה השביעית של האח הגדול ב-2015 פרסם פוסט חושפני שבו מציין פרטים אישיים על מצבו הנפשי המעורער – האם דודו זקוק להשגה פרטית וצמודה וזקוק לעזרה? זה הפוסט השני שהוא מפרסם וגורם לדאגה רבה אצל המקרובים לדודו – כל הפרטים בכתבה המלאה.

דודו מעפולה, כוכב הריאליטי המוכר, בוגר האח הגדול, גולסטאר, והכוכב שקיבל גם פינה קצרה באופירה וברקו אך נזרק לאחר תקופה קצרה, הצליח להדאיג את עוקביו והרעיד את אמות הסיפים כאשר העלה פוסט מחריד לאינסטגרם ובו מתאר את מצבו הנפשי המתנדנד ואת עתידו בתעשיית הבידור – "עוקבים, חבריי לתעשייה, חברים לחיים שכבר מזמן נעלמו, תעשייה יקרה בכלליות, אתרים, וכו'. נכנסתי לעולם שהוא קצת גדול עליי, נכנסתי לעולם אכזר, שנקרא עולם הזוהר"

דודו מוסיף ומספר איזה תוכנית הוא השתתף: "האח גדול,גולסטאר, פרסומים על הישרדות וי אי פי, פרסומים על מצב נפשי שלי שהוא לא טוב, כן המצב הנפשי, כלכלי שלי באמת לא טוב, כמו שנאמר לא כל הנונץ זהב. בא לי להיות דודו של לפני 6 שנים, הפשוט הרגוע, בלי לחצים, יהיה עוד ריאלטי, לא יהיה עוד ריאלטי, בא לי לעבוד בעבודה רגילה כמו כולם, בא לי ללכת ברחוב בלי שיבחנו אותי, תעשייה יקרה מלאת שקרים, מלאה בהבטחות שווא, דייייייייי, די למסכות, הכל פוליטיקה, הכל קומבינה אחת גדולה ובנימה זו אני כותב ומודיע ומעדכן – קצת נעלם, קצת מחפש את השקט הנפשי שלי, קצת מחפש לחזור להיות דודו, דודו ילד של אמא, דודו עם הלב הענק שעושה הכל בשקט! כן רעות הם עיניי הסובבים! אהבת חינם אוהב אתכם לטוב ולרע. מבטיח לחזור בגדול! הכל לטוב ומה שמכתוב מכתוב! שנפגש רק בשמחות!"

לאחר הפוסט הנוקב, פורסמו מספר ידיעות על אישפוזו של דודו בכפייה בבית חולים פסיכיאטרי. לבסוף התברר כי ידיעות אלו הן ידיעות שווא. סלבים וחברים רבים הגיבו לדודו על הפוסט באינסטגרם וניסו להרים את מצב רוחו של הסטאר, אדל בספלוב רשמה לו – "אוהבת אותך חיים שלי בלב", ניקול רזניקוב יוצאת הישרדות – "כפרה עלייך אני אוהבת אותך", תום קשתי – "אח יקר ונשמה של מלאך תמיד אתך".

זה לא הפוסט הראשון שדודו מפרסם באינסטגרם בנוגע למצבו הנפשי – זה למעשה הפוסט השלישי – הפוסט הראשון פורסם לפני כחודש בו מספר דודו שהוא לבד וקשה לו שהוא רק להעלם ולמות. דבר הדאיג את המקרובים לדודו כהן. לאחר פרסום כתבה כאן בפורטל עומרי חיון על מצבו המדרד של דודו מעפולה הוא פירסם אותה באינסטגרם ואמר שהואא לא צריך אישפוז פסיכאטרי. אבל האם עכשיו אחרי הפוסט השלישי והחדש מישהו יעזור לדודו ויאשפז אותו?

לתמונות של דודו מאושפז בבית חולים פסיכאטרי בחליפה לבנה – לחצו כאן לצפייה בתמונה בעמוד הסודי!

למרות מצבו הנפשי הלא פשוט, דודו הצליח לעורר את זעמם של מספר קוראים אשר החליטו לתקוף את דודו בצורה חריפה לאור הפוסט הדרמטי ומבקשים שיפסיק להתבכיין.  "בא לו להיות פשוט, עבודה רגילה? מה הבעיה למצוא עבודה רגילה ? "אם כל זה לא ספין כדי לחזור לתודעה, ספין מהו? כותב אסי, בנוסף יש הטוענים כי "דבר והיפוכו לכתוב שהוא מחפש שקט ואנונימיות ובאותה הנשימה להכריז שיחזור ובגדול. פוסט פתטי". חלק מהקוראים בוחרים שלא להאמין לפוסט של דודו ומרגישים כי מביע רחמים עצמיים בכדי לחזור בגדול למסך הטלוויזיה ולקבל בכך ג'ובים נוספים. מאחלים לדודו הרבה בריאות והצלחה!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן