סערה בעולם המוזיקה הים תכונית – "על מה זהבה בן בוכה? אלי בנאי לא גנב ממנה שקל"

הכתבה שפרסמנו כאן אתמול בפורטל עומרי חיון על המנהלים שלכאורה עקצו את זהבה בן והשאירו אותה ברחוב ללא בית עם חובות ענק התפשטה ברשת והציתה סערה בעולם הבידור ובתעשיית המוזיקה הים תוכנית וגם אצל המארגן שגילה את זהבה בן – אלי בנאי! משפחתו איימה על עומרי חיון ומקרובים פרסמו סרטוני תמיכה בו. מהצד של המארגן רואבן פינטו שמאושם לכאורה גם הוא שרימה את זהבה לא התרחשה סערה. המנהל של נסרין קדרי לשעבר כותב: "זהבה עושה שחיטה לא כשרה לאלי בנאי בפריים טיים"

מנהל האומנים ולשעבר מקורבו של הזמר אייל גולן – חגי אוזן כתב בתגובה לכתבה שפורסמה אתמול בפורטל עומרי חיון ובהמשך לחשיפה של זהבה בן בפריים טיים שגנבו ממנה ורימו אותה במשך שנים. "כבר יותר משני עשורים שאלי בנאי לא מנהל את זהבה בן. מאז היא הספיקה להחליף כמה מנהלים והוסיפה כמה וכמה להיטים לרפרטואר. למרות זאת הוא עדיין חוטף שחיטה לא כשרה בפח הגדול, וברשתות החברתיות החטא נמשך. לאיש הזה אין פה. בעשור השמיני לחייו הוא נמצא רחוק מאור הזרקורים ותמיד שמר על הכבוד של הזמרת שגילה וטיפח"

עוד הוסיף חגאי: "בתור אחד שסיקר די מקרוב את הקריירה של זהבה, אין לי בעיה להיות מליץ יושר של אלי בנאי. הקריירה שלה וגם חייה האישיים הם סיפור מורכב. להאשים בנאדם אחד זה פשוט לחטוא לאמת. או במילים פשוטות יותר, שקר גס. הטרגדיה שלה ידועה ומוכרת. מי שבאמת רצה לחבק את זהבה, יכול היה פשוט לקנות כרטיס להופעה שלה בשנים האחרונות. אפשר גם עכשיו. מיד אחרי שתסתיים העונה וזהבה תצא לסיבוב הופעות. בואו באהבה. נראה אתכם."

גם הזמר המזרחית הלא מוצלח ונשכח, מעבד מוזיקלי וקלידן ישראלי – שיקו חייק פרסם "פוסט תמיכה" באלי בנאי ואמר: "האיש הזה גילה אותה, בלי אלי בנאי זהבה לא הייתה כלום – אני הייתי שמה זהבה הייתה זמרת טובה, בלשון עבר" שיקו לא עצר ותקף את הפירסומים כאן בפורטל עומרי חיון שחשפנו על המארגנים של זהבה בן אותם האשימה שגנבו ממנה ולקחו ממנה כספים והכניסו אותה לחובות.

בנוסף בני משפחה של אלי בנאי שלחו הודעות פרטיות לעומרי חיון עם איומים ופרסמו סטטוסים שהכתבה על אלי בנאי לא נכונה. חשוב לנו להגדיש שהכל לכאורה ולא רק שמו של אלי נקשר בכתבה וחשפנו גם מקרה בו התארגנו זמרים מאד מפורסמים לערב התרמה מיוחד לזהבה בן שהייתה שקועה בחובות ואימו לסלק אותה מהבית הבנק והוצאה לפועל – ולפתע סיפר המנהל של זהבה בן באותם ימים רואבן פינטו ש-29 אלף השקלים שנתרומו נעלמו. חשוב להגיד גם שאלי בנאי אדם מבוגר עם בעיות רפואיות אבל גם זהבה בן עצמה פותחת את הלב בפריים טיים ומספרת על הכסף שנעלם והחובות

עומרי חיון חושף!  כאן אסור לי לפרסם את זה – תכירו זה הבן זונה שגנב מזהבה בן 30 מיליון שקל! – למעבר לצפייה בעמוד הסודי בתמונת והפרטים של האדם שריסק את זהבה בן  לחצו כאן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן