למרות הדרמה בפרק: רמי ורד ולינור סביניק מתנשקים שוב בשידור חי

אחרי שלפני כמה שבועות הצמידו שפתיים לראשונה – האם הנשיקה החדשה של רמי ורד ולינור סביניק היא מכל הלב ומשהו באמת מתרחש שם?

היחסים של לינור סביניק ורמי ורד בבית: "האח הגדול" מעוררים דיון ער גם בתוך התוכנית וגם מחוץ לה בשיחות קפה או ברשתות החברתיות וגם בטורי ביקורת על התוכנית. לא רק אנחנו, התקשורת מתעניינת בקשר הזה – גם המנחים גיא זוארץ ולירון ויצמן והפקת התוכנית שבתחילת העונה בעיקר רמזה לקשר ושידרה קטעים בהם הם מדברים על סקס. בפרקים האחרונים של התוכנית רמי ולינור קיבלו ביקוררת מג'וזי זירה וליאור כלפון והתחילו לחשוש איך הם יוצאים מחוץ לבית.

הנשיקה הראשונה של הצמד העוררה סערה אבל להרבה אמרו שהיא בכלל הייתה על הלחי. ומה עם הנשיקה שהתרחשה הבוקר (שני) בבית "האח הגדול" ?? שוב פעם רמי ולינור במיטה, הפעם היא באה מאחורה והשפתיים שוב פעם נצמדו. אז אבא ובת? חברים טובים? או מאוהבים בהכחשה? תצפו בתמונות ותחליטו בעצמכם

אגב רק אתמול חשפנו כאן בפורטל עומרי חיון את בת הזוג המסתורית של ורד, לימור קרליק קורן בת 45 שמעדיפה להישאר הרחק מאור הזרקורים ולא להגיב לרומן הנרקם בין בן זוגה הטרי וללינור, וגם הבוקר פנינו אליה לשמוע מה דעתה על הנשיקה אך היא טרם הגיבה עד למועד פרסום הידיעה.

גם החברה הקרובה של רמי ורד, השחקנת אורנה בנאי הגיבה על היחסים של רמי ולינור: "אני לא סולחת לו על זה שהוא נכנס לאח הגדול בלי לעדכן אותי, הייתי בשוק! האיש הכי לא מתאים, לראליטי בכלל ולראליטי הזה – ספציפית. אני מודה שחששתי שיקרו דברים לא טובים, כי אני מכירה את רמי, הוא לא אדם רגוע". "אני לא מאמינה שהוא דמות אבהית בשבילה", הוסיפה בנאי. לבסוף, ציינה גם "אני יכולה להבין שרמי יידלק, היא יפיפייה- ואני יכולה להבין שגם היא תידלק עליו!"

רוצים לראות את הסרטון של רמי ולינור הולכים למקלחת ועושים את זה ורמי גומר?!! – לחצו כאן למעבר לצפייה בסרטון בעמוד הסודי!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן