בלעדי: ליהיא גרינר בטור מיוחד: "אביבית באה לחתונה שלי בשביל המצלמות"

ליהיא גרינר החליטה להפסיק לשתוק ובטור בלעדי לעומרי חיון, היא מספרת למה באמת ביקשה מאביבית לעזוב את החתונה שלה: "אביבית הפכה את היום המאושר בחיי, לרגע משותף שלה ושל הדוגמן שהיא באה איתו, תחת אור הזרקורים"

מאת: ליהיא גרינר

ביום חמישי האחרון, חגגתי את היום החשוב והמשמעותי ביותר בחיי, חלקכם אני מניחה, עדיין לא חוויתם באופן אישי את הסימבוליות, האמוציונאליות והעוצמה שביום שכזה, אלה שכן, יבינו.

היות ורצינו טקס נישואין אינטימי עם משפחתנו וחברינו הקרובים, בחרנו להזמין רק את אלה לחופה עצמה, ואת החברים ומעגלים אחרים לאירוע. יוסי ואני רצינו שברגע הכי משמעותי בחיים שלנו – יקיפו אותנו האנשים הכי משמעותיים בחיינו.

אביבית בחרה שלא לכבד את בקשתנו ובאה לחתונה במקום לאפטר ללא הזמנה עם דוגמן אלמוני שכנראה קיווה לנצל את המצלמות במטרה לייצר פרסום עצמי ולהפוך את היום המאושר שלנו – לרגע משותף שלהם תחת אור הזרקורים.

לא רק שאביבית החליטה להתפרץ ללא הזמנה, אלא גם בחרה להתנהג שלא כראוי ליוסי, תוך כדי שהיא מתעלמת ממנו, כאילו הוא אינו פקטור ובר החלטה, מי יהיה תחת חופתו ומי לא יהיה.

אחותו הקטנה של יוסי ביקשה להצטלם עם אביבית אז זו מצידה לא התייחסה אליה ואף טרחה מסיבה כלשהי לנהל איתה דיון על "נכון שבן הזוג שהבאתי הרבה יותר חתיך מיוסי?" דיון העכיר את האווירה בזדוניותה של אביבית והרצון להפוך את הרגע המיוחד שלנו – לרגע שלה.

לרגע נדמה כאילו אנחנו בכלל הגענו לחופה של אביבית ולא היא (ללא הזמנה לשלנו). אביבית בחרה להתעלם מהעובדה שמדובר באירוע מקודש והתנהגה כאילו מדובר בעוד אחת מההשקות ..

אינני מבינה מדוע היא בחרה להתנהג כך דווקא ביום הזה, היום הכי אקסייטינג בחיים שלי. הרי הזמנו אותה לאירוע בחצות, מדוע היא דווקא התעקשה להתפרץ כשעתיים לפני בשעה 22:00. הגבול נחצה וכולם הרגישו ככה.

המאבטחים ניסו לבקש מאביבית לעזוב את המקום ולאפשר לנו לסיים את החופה כהלכה אך זו לא נענתה, עד שהחלטתי שלא אתן לאיש להרוס את הרגע ואף התחננתי ממנהלת האירוע להוציא אותה, אך ללא הצלחה. היא פשוט סירבה ללכת. בדרך כלל אני מאוד חביבה לכולם אבל הפעם מאוד נפגעתי ואמרתי לעצמי זאת החתונה שלי, פעם בחיים ולא אתן לאף אחד להרוס לי את היום הזה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן