אסי בוזגלו חושף אתה הקלטה של בני ברוכים ומה באמת קרה בגמר "הישרדות VIP"

ראיון שפורסם עם אסי בוזגלו הזוכה בהישרדות בו הוא חוזר לפרשת ההצבעות וחושף את מה שקרה שם באירועים השונים. החל משיחת הוועידה עם ירדן ועידן ועד הפגישה שפוצצה הכל. עוד אסי מדבר על רגעי המתח האכזבה מישראל אוגלבו ותוקף את אשתו של בני ברוכים. תחילה התייחס אסי לפרשה עם בני ברוכים ואמר: "נכנסנו, הוא אירח אותנו יפה, והייתה שיחה טובה. הוא אמר לנו – 'הייתה הצעה של מאה אלף שקל, אבל הקול שלי לא נפל על זה'".

ראיון בווינט רומז בין השורות אסי שישראל הציע לו כסף אבל בני החליט לא להצביע עבורו בגלל ההצעה. אסי הוסיף על הנושא: "אני אומר לו, 'בני, עזוב מה נפל ומה לא, אם אתה מסתכל בצורה יבשה על הדברים זה חמור מאוד, כי אתה עכשיו אומר שזה לא נפל על זה. אתה לא תגיד שהקול שלך נפל על הצעה של מאה אלף שקל'. עכשיו, אני לא יודע מה היה בין בני לישראל, אם הוא נתן לו את המילה שלו שיצביע לו. יש משהו שעידן, ירדן ואני יודעים – והיום אני יכול להגיד שגם ההפקה יודעת – וזה שלא פוסלים סתם קול למתמודד".

בוזגלו גם ציין מדוע לא הלך להפקה אחרי שהבין שישנה קומבינה: "רציתי שהם ישימו את זה על המסך. חיכיתי כל העונה כי זה היה בסוף. שתבין שזה ריאליטי ראשון שלי, אני לא יודע איך להתנהל, 'הבוזגלוס' זה משהו אחר. פה אתה חתום על חוזה ואתה קורא מ-א' ועד ת' את החוקים, ובסוף אתה מרגיש מרומה. הימים עוברים, וירדן, עידן ואני לא מדברים בינינו על הסיפור הזה. היחיד שהיה בסוד העניינים זה רגב".

עוד אמר: "כולנו יודעים שהיה משהו, אבל כולנו גם מקווים שההצבעות יהיו טהורות. אתה מבין? אולי בני לא יהיה מונע מזה, זה מה שחשבנו. אז העונה התקדמה ופתאום בפרק שהם יושבים בבקתה וישראל אומר לבני, 'אני אצ'פר אותך', נפל לי משהו. אבל אני עדיין לא מחליט לעשות משהו. זה היה משהו כמו שבועיים וחצי לפני הגמר".

ברגע הדרמטי על הבמה אסי אמר את שהרגיש שם: "בזמן שאנחנו על הבמה, כשגיא זוארץ הקריא את ההודעה, היא ישבה שולחן ליד שולחן עם אשתי. כשהיא ראתה שביטלו את הקול של בני, היא קמה מול עדי ואמרה – 'אתם משפחה של מסריחים, אתם משפחה חולה'. מה, הפסדת מאה אלף שקל אז את מדברת ככה? עדי החליטה לא לענות לה. אני לא רוקד על דם של אף אחד. אם קרה כל מה שקרה, המערבולת הזאת – זה שלי! למה שזה יהיה של מישהו אחר? ההוכחה הכי טובה לכך – כשישראל ואני היינו ראש בראש, יצא 3-6 לי. היה לי ברור שעידן וירדן יצביעו לי".

ומה בקשר להצבעה המכורה של בני ברוכים? אסי מספר בראיון: "התארחתי אצל בני ואשתו בבית, שאלתי אותו על ההצעה הכספית שישראל נתן לו והוא אמר שזה היה על השולחן – 100 אלף שקל בתמורה להצבעה שלו"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן