תכירו את לימור: זאת החברה הסודית שמחכה לרמי ורד מחוץ לבית "האח הגדול"

אחרי שידור הפרק אמש (שבת) של "האח הגדול" הרשת התפלשה באינספור ספקולציות בנוגע לזוגיות של רמי ורד ולינור סביניק, עד שהתברר שלקומיקאי יש בת זוג שמחכה לו בחוץ. תכירו את לימור – אבל האם היא עדין מחכה לרמי? תמשיכו לקרוא!

לימור במקום לינור? הפרומאים לפרק ששודר אתמול ב"האח הגדול" דיברו רק על דבר אחד – היחסים של רמי ולינור בבית "האח הגדול" אחרי שכל הרשת והתקשורת מרמזים רק על דבר אחד וזה על מתח מיני בין השניים – הערות שקיבלו בבית גרמו להם להוריד הילוך.. במהלך הפרק (וגם חשפנו את זה כבר בפורטל לפני כמה שבועות) חשף ורד בשידור חי שיש לו בת זוג שמחכה לו בחוץ.

עכשיו הפרטים על אותה בחורה נחשפים – קוראים לה לימור קרליק קורן. השניים הכירו זמן מה לפני כניסתו לבית "האח הגדול". לימור בת 45, מה שאומר שבינה לבין ורד (57) הפרש של כ-12 שנים. לא מעט, אבל הרבה פחות מההפרש בינו לבין לינור סביניק בת ה-25, הפרש בו התעסקו גולשים וצופים רבים בשבועות האחרונים.

לפורטל עומרי חיון נודע שלימור רואה את כל הפירסומים והרמזים של המנחים גיא ולירון על יחסים משונים בין לינור לרמי. לימור קצת התאכזבה מרמי אבל לא מהירה להכריז שהיא נפרדת ממנו אבל לא ברור אם היא תרצה בכלל להמשיך את הקשר הזה עם רמי כשהוא יצא מבית.

לימור מדברת: "בן זונה הרמי הזה איך בגד בי עם לינור השרלילה" – צפו בראיון הבלעדי עכשיו בעמוד הסודי שלי!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן