ימית אברמוב מ"האח הגדול" משיבה אש למשפחתה: "אבא היה מתעלל בי באופן קבוע"

ימית מהאח הגדול הופתעה לקרוא את ההתקפה של אח ואחות שלה אחרי שסיפרה שהייתה ישנה אצל חברות או בבית ספר והתחברה לגוזי עם סיפור חיים קשה וליהודה. ימית סיפרה שאבא שלה היה מרביץ לה והמשפחה טענה שזה שקר ואולי נתן לה סטירה.עכשיו היא מגיבה לראשונה על האלימות בבית לעומרי חיון

ימית מהאח הגדול עודכנה ונכנסה לכתבות שפורסמו על אחיה ואחותה שהגינו על אבא שלה לאחר שימית סיפרה בפריים טיים שהיה מתעלל ומרביץ לה בשהייתה ילדה ונאלצה לישון ברחוב, בבית הספר ואצל חברות, הכתבות וההתקפות מצד המשפחה פורסמו בתקשורת. לעומרי חיון נודע שהיא החליטה לנתק קשר עם המשפחה שהשמיצה אותה בתקשורת במקום לתמוך. עוד נודע כי ימית חסכה בפרטים כי לפי מקורבים שהיו איתה הבוקר, אחרי שהיא קראה את הידיעה, לטענתם ולטענת ימית הוא היה מתעלל בה אבא שלה ואף אחד במשפחה לא עשה כלום נגדו.

לפורטל עומרי חיון הגיע עוד ציטוט שאמרה ימית שעות אחרי הדחתה בשיחות סגורות: "אבא שלי היה מתעלל באופן קבוע". כידוע, ימית גדלה בבית עם ארבעה אחים בקרית מנחם ברמלה, אחותה סיפרה שארוחה חמה לא היתה חסרה מעולם. הבית בילדותם היה גדול, והוא כלל מרפסת וגינה גדולות. "היינו ישנים שניים בחדר. היא ישנה בילדות עם אחותי ואני עם אחי. לכל אחד היה ספרייה, מחשב היה תמיד בבית, וגם טלוויזיה בכל חדר".

ימית פרסמה תמונות שלה מפוצצת מכות בתור ילדה!! – למעבר לצפייה בתמונות שקשות לצפייה הקליקו לעמוד הסודי שלי!

בתכנית ששודרה בשבוע שעבר החלה משימת "האשראם הגדול" ובה חלק מהדיירים חשפו סיפור אישי מילדותם ואישיותם. בשיחה שהתקיימה בחצר, סיפרה ימית לגל מדוע היא כל כך קרובה לג'וזי ויהודה: "שלושתנו ילדים שגדלו ברחוב. גידלנו את עצמנו. וזה מדהים כמה ששלושתנו היינו באותו מקום וכל אחד יצא משהו אחר. הפכתי את הכעס לאבא שלי, את הכעס לעולם, את הכעס לבית, בגיל מאוד מאוחר – לאהבה. אני מאמינה שזה יקרה גם לו".

לאחר מכן היא נכנסה לחדר האח הגדול בדמעות וסיפרה: "כל פעם שנפלתי סמכתי רק על עצמי שאני ארים את עצמי. בדרך כלל חושבים שהמקום הכי בטוח שלך ביקום הזה, זה הבית שלך, זה אמא ואבא שלך. חייתי במקום שהוא לא היה המקום הבטוח שלי, הבטוח שלי היה ברחוב. הרגשתי שברחוב הרבה פחות מסוכן לי מהבית. אבסורד". אחרי הדברים האלה פלא שהיא הופתעה לקרוא את ההתקפה של אח ואחות שלה אחרי שסיפרה שהייתה ישנה אצל חברות או בבית ספר והתחברה לגוזי עם סיפור חיים קשה וליהודה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן