חשיפת עומרי חיון: זה האיש שגרם לזהבה בן להתרסק וגנב ממנה מיליונים!

חשיפה: תכירו את המארגנים שלכאורה, לא שילמו, רימו והרסו לזהבה בן את החיים. לפורטל עומרי חיון נודע שזהבה בן האשימה את אלי בנאי, מנהל אישי, שגילה אותה וגם ראובן פינט שניהל אותה גם בימים שאומני ישראל אירגנו 29 אלף שקל עבורה באירוע התרמה שנעלמו להם במפתיע וזהבה נזרקה מהבית ללא כלום. בשנתיים האחרונות עברה בן לניהול אחר של יוני דרפנר, מנהל צעיר שדחוף אותה גם לבית האח הגדול.

אתמול בפרק של האח הגדול זהבה בן בכתה על כך שנהיו לה חובות של אחרים. לפורטל עומרי חיון נודע שזהבה האשימה את אלי בנאי מנהל אישי שגילה אותה ועברה בשנתיים האחרונות לניהול אחר של יוני דרפנר, מנהל צעיר שדחוף אותה גם לבית האח הגדול. לפורטל נודע שזהבה הייתה מופיעה במשך שנים אבל את רוב הכספים העלימו ממנה והיא נשארה כמעט ללא קורת גג.

במהלך הפרק  ששודר אמש היא סיפרה שבמשך 30 שנות קריירה היא נותרה רק עם חובות שלא שלה. היא שילמה אותם ונשארה ללא בית ושהיא רק רוצה את הפינה שלה. היא סיפרה בשיחה מרגשת עם ליאור כלפון על המצב הקשה הזה. המאפר מיקי בוגנים חשף באינסטגרם שלו סטורי מתוך הפרק שזהבה בוכה ואמר: ״אנשים רעים בתעשייה הזאת רק ניצלו אותה וגנבו ממנה, בושה, זהבה את תזכי העונה״.

צפו בזהבה בן חושפת בשידור חי "האלה האנשים שרימו אותי וגנבו ממני מליונים" – לחצו כאן למעבר לצפייה בסרטון של זהבה בעמוד הסודי!

נתחיל ונספר לכם על אירוע שקרה לפני כמה שנים לאחר שזהבה בן נקלעה לחובות ולאיומים לפנות אותה מהבית אם לא תשלם את החובות שלה. אומנים רבים אירגנו אירוע התרמה לזהבה אבל הכסף נגנב! המנהל שעבד על זהבה בתחילת הדרך הוא ראובן פינטו. זהבה בן הייתה בטוחה שסוף סוף היא יוצאת מהבוץ: מיטב אמני ישראל התגייסו למענה והופיעו בחינם על מנת לכסות את חובותיה. אבל כשהגיעה לחברת התקליטים לקחת את הכסף שנאסף ציפתה לה הפתעה לא נעימה: באופן מסתורי, רק 9,000 שקל נשארו. לטענת הסמנכ"ל חיים שמש, מעטפה ובה 20 אלף שקל נגנבה מתא הכפפות שלו בזמן שטיפת הרכב

כל הכסף שנגבה בקופות הועבר ישירות מהנהלת המועדון לידי חברת התקליטים של בן, אן-אם-סי. אלא שכשבן והמנהל האישי שלה, ראובן פינטו, הגיעו למשרדי החברה אחרי כמה ימים כדי לאסוף את הכסף, ציפתה להם הפתעה לא נעימה. סמנכ"ל הרפרטואר העברי של החברה, חיים שמש, אמר להם לדבריהם שיש לו בשורה רעה. לטענתו, הכסף שנאסף עבור בן – 29 אלף שקלים בסך הכול – היה מונח בשתי מעטפות סגורות בתא הכפפות של הרכב שלו. במעטפה אחת היו 20 אלף שקלים ובשנייה 9,000 שקלים. הוא ניגש עם הרכב למוסך שטיפה באזור התעשייה בראשון לציון, וכשיצא משם, לטענתו, התברר לו שהמעטפה הגדולה יותר, שבה נדחסו 20 אלף שקלים, נגנבה. בן בהלם: "כל הסיפור הזה עם הגניבה נראה לי מאוד מוזר. והכי כואב לי על כל האמנים שבאו לעזור לי. אני נורא מודאגת כי כבר ארזתי הכול והכנסתי את עצמי לצאת מהבית. יש לי עוד שבוע לעזוב לפי צו בית המשפט, ואני לא יודעת מה לעשות. כנראה שזה הגורל שלי".

בזמן שזמרים ים תיכוניים אחרים תיקתקו מכוניות פאר ודירות נוצצות, מה שזהבה בן הצליחה להגיע אליו אחרי 15 שנות קריעה זה דירת שלושה חדרים צנועה בראשון לציון שגם אותה נאלצה לפנות לבסוף. הזמרת שמכרה מאות אלפי דיסקים והופיעה מדי ערב, טוענת: "לא ראיתי מכל זה כלום. ניצלו את התמימות שלי. בלילות הרטבתי את הכרית בדמעות על מה שעשו לי".

אנו נוסיף ונציין כי אלי בנאי המארגנה הנוסף של זהבה בן שרימה אותה בעבר הוא היום כבר בן ה-75 היה אמרגן ידוע בשנות ה-80 וה-90. הוא ניהל את זוהר ארגוב במשך שנתיים, וכן את להקת העוּד, נערת הפלא מוג'דה ועוד. הוא שייך לדור האמרגנים של פעם, אלה שמסכמים את הדברים בלחיצת ידיים, שהופעה עבורם היא סביב שולחנות כשמלצרים מעמיסים עליהם כל טוב בזמן שהאמן שר על הבמה. לפיו, הניהול עובד באינסטינקט ולא לפי תורה סדורה. עשרים שנה מאז פרידתם של בנאי את בן, האמרגן עדיין איש גאה שמנסה לשדר עסקים כרגיל, אבל קשה שלא להבחין כי הוא סובל מבעיות בריאות ופרנסה דלה. גם נגד המנהל ראובן פינטו לזהבה בן שי בטן מלאה על החשד שגנב ממנה כסף ולא שילם לה את כל הכסף אותו הרוויחה במהלך הקירירה שלה.

אלי בנאי היה האיש שגילה את זהבה בניסטי והפך אותה לכוכבת. התקליטים הראשונים שלה, במיוחד 'טיפת מזל', מכרו המון. נוסחת ההצלחה היתה ברורה: שירים טורקיים, בכייניים, שמגרדים את הלב ומתורגמים תוך שנייה לעברית. בניסטי, שבינתיים כבר הספיקה להפוך לזהבה בן, רצה אז מהופעה להופעה. חתונות, בר מצוות, מועדונים, מכל הבא ליד. הרבה כסף היא לא ראתה מזה. אפילו לא מעט. בזמן שזמרות אחרות במעמדה השוויצו בדירת צמרת, בן הסתפקה בהרבה פחות: דירת שלושה וחצי חדרים בראשון לציון, וגם זה אחרי כמה שנים טובות של קריירה. בניסיון של רגע היא החליפה לאיזו תקופה את האיש ששם אותה על המפה, אלי בנאי, באמרגן אחר, חיים סלוצקי, אבל חזרה לבסוף לבנאי. מאז בנאי, נקלע בינתיים לקשיים כספיים, וזהבה הודיעה שהיא עוזבת.

לפני כשנה ספרנו לכם שאמרגנה לשעבר של זהבה בן, אלי בנאי בן ה-73, תושב שכונת התקווה נדקר על-ידי ישראלי כבן 30 במהלך שוד שהסתבך. בשל חזותו, ברשתות החברתיות החליטו שמדובר במסתנן מאריתריאה, וכך טענו גם פעילים נגד מבקשי המקלט. השוד האלים התרחש אתמול בצהריים ברחוב לוינסקי בדרום תל אביב והוביל להפצת פרסומים כוזבים ברשתות החברתיות על אודות זהותו של הדוקר

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן