קארין עליה חושפת: "ההפקה אמרה לי להוריד את האיפור ולהתנהג אחרת – ככה הם הצילו אותי מהדחה"

פליטת פה של קארין עליה במהלך שידור ישיר בבית האח הגדול גרמה לצופים לחשוב ששוב פעם ההפקה מתערבת. גם אנחנו היינו צריכים להקשיב לקטע הזה מספר פעמים כדי להבין האם מדובר בתיאורית קונספירציה מופרכת או שקארין חשפה "סוד" מטורף על ההפקה בפני דרור בחדר השינה של הדיירים.

בבדיקה שערכנו מצאנו לכאורה כי קארין עליה ולינור התבקשו להתקרב ע"י תסריט כתוב מראש לסצנה משותפת של הדיירות שכולנו ראינו, הזדהנו ואפילו הזלנו דמעה או שתיים? מתברר שהמון צופים בהחלט חושבים שהייתה התערבות מכוונת מאחר ולינור חשפה בפני דרור שהיה זה האח שביקש ממנה ומקארין לעשות את סצנת האיפור הקשורה לשתיהן.

קארין אמרה: "הרגע מאוד יפה שהאח ביקש מאיתנו לעשות אני ולינור הוא להוריד את האיפור הכל, להסתכל מול המראה ולדבר אחת לשניה, דברים שלא רואים". לאחר שהקטע עבר מערוץ הלייב לרשתות החברתיות והפורומים הרבים, אפשר להגיד כמעט פה אחד שמרבית הצופים היו בשוק.

הטוקבקים היו חדים: "אני ידעתי מזמן שההפקה מתערבת ורוצה לשמור על קארין ולינור ואומרת להן איך להתנהל ומה להגיד בשביל לקבל קולות מהצופים". הגיבה אחת הטוקבקיסיטיות. האם שוב הצופים עושים מזבוב פיל או שמדובר בתגלית מרעישה? ניתן לכם לקבוע מה קרה שם והאם קארין עליה חשפה את הסוד המטורף של האח הגדול.

רוצים לראות את הסרטון של האח הגדול אומר לקארין ולינור מה לעשות ואיך להתנהג? – הקליקו כאן למעבר לצפייה בהדלפה הבלעדית!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן