שוברת את הרשת: גל גברעם מתפשטת בשידור חי בערוץ 26 ללא צנזורה

גל גברעם מתפשטת ועולה על בגד ים  – זהבה בן בהלם מהגוף שלה אחרי שגם לדעתה מדובר בבחורה שהיא מאד סקסית. הכניסה של גל לבריכה הציגה קטע בו זהבה בן פעורת פה מהגוף הפצצתי של אישה צעירה.

רק לאחרונה סוף סוף גל גברעם נפתחה ולאחרונה היא נצפתה בבית מתפשטת ועולה על בגד ים  – מי שראתה זאת הייתה זהבה בן שהייתה בהלם מהגוף שלה אחרי שגם לדעתה מדובר בבחורה שהיא מאד סקסית. הכניסה של גל לבריכה הציגה קטע בו זהבה בן פעורת פה מהגוף הפצצתי של האשה הצעירה – האם זהבה מקנאה? בנוסף, במהלך משימה בבית ״האח הגדול״ היא סיפרה על הקשר עם תום חיימוב, שכמו שאפשר לראות, מפרק לפרק הופכת מערכת היחסים בינה לבין עורך הדין לרצינית יותר ויותר.

״עברתי תקופה פחות טובה וסיימתי מערכת יחסים קשה, ולא מזמן הבנתי מה אני מחפשת בפרטנר שלי. נתתי את הדוגמא הזאת בדיוק, שאני אפרוש ידיים, אפול אחורה והוא יתפוס אותי״. חשפה גברעם מול כל הדיירים האחרים בבית. גברעם אף הזילה דמעה מרוב התרגשות, ותום הגיב לה: ״חיים שלי״.

כזכור, לפני הכניסה שלה לאח הגדול גברעם שיתפה סרטון בו היא מצולמת קופצת למים לצד הכיתוב "בואו תמצאו אותי" באנגלית. הקאטצ'? הכוכבת נראתה בבגד ים קטנטן וחושף ישבן שהצית אינספור תגובות שליליות שכן מדובר במישהי שחגגה 18 לא מזמן. חלק היו "מתונים" יחסית בדעותיהם, כשכתבו לה דברים כמו: "אולי תעשי יותר זום לתחת? רק סיימת תיכון, לא?" ו"מעניין, כשאבא שלך יראה את התחת של הבת שלו מה הוא אומר? או אבא של חבר שלך? התשובה כבר ברורה".

לאחר מכן הופץ סרטון של גל גברעם אשר הוכיח כי היא ממשיכה לעורר שערוריות שקשורות לדברים אינטימים שביצעה ועשתה בעברה. לא פלא שבבית האח הגדול היא הגיעה כל כך מהר לקשר זוגי. חשפנו בעבר כי ביום הולדת של ידיד שלה הוזמן חשפן הויא חגגה איתו. מה עוד? במהלך שיחת בנות על מחזור שנערכה בסלון הבית בין גברעם למור לרמן וקארין עליה שיתפה גברעם את הבנות על סיפור שקרה לה עם האקס שלה במהלך טיסה ליפן.

רוצים לצפות בסרטון של גל ותום עושים סקס בלילה בו היא נכנס להריון?? – לחצו כאן למעבר לצפייה בסרטון ללא צנורה בעמוד הסודי!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן