במקום להיכנס ל"האח הגדול" – זה מה שדניאל גרינברג עשתה עם בעלה אייל גולן והתינוקת מיאל

דניאל גרינברג מבלה עם אייל גולן והתינוקת אחרי שביטלה את הכניסה שלה לבית האח הגדול בגלל אי הסכמות בנוגע לשכר שלה – נראה כי היא מאד רגועה לנוכח ההחלטה שלה להישאר בחייק המשפחה, אחרי שבתחילת החודש, תעשיית הבידור געשה ורעשה לאור הפרסום שהיא בדרך לאח הגדול.

לאחר המון התלבטויות, שיקולים ומחשבה גרינברג קיבלה החלטה סופית שאינה מעוניינת להשתתף בריאליטי. ועם הסכום הענק שהוצע לה מהפקת התכנית, זו בהחלט הייתה הצעה שקשה, מאוד, לסרב לה. כזכור, אשתו של אייל גולן הייתה אמורה לשוב למסך הקטן כמתחרה בתכנית הריאליטי שחשפה אותה בפני הציבור הישראלי: "האח הגדול".

התכנון, היה להכניס את הדוגמנית בסוף השבוע דבר אשר כלל סערה בין המתחרים בבית המצולם ביותר במדינה. בסופו של דבר, דניאל גרינברג הבינה שהיא אמא במשרה מלאה ואשת משפחה, שאכן קיבלה הצעה שמאוד קרצה לה מהפקת הריאליטי. עם כל זה הסכום הגדול של- 250,000 ש"ח לא היה מקובל עליה וכנראה שגם לבעלה היה מה לומר בנושא.

בכל אופן, אחרי אי הסכמות וחילופי דברים החליטה דניאל לוותר על החוויה בפעם השנייה בחייה, גם לא תמורת למעלה מחצי מיליון שקלים. אז מה עשתה? פרסמה תמונה שלה מבלה עם אייל גולן והתינוקת ואין ספק כי היא נראית מאד רגועה לנוכח ההחלטה שלה להישאר בחייק המשפחה.

את תמונות העירום של דניאל אשתו של אייל גולן כבר ראיתם??? – פה אסור לי לפרסם! – לחצו כאן למעבר לצפייה בתמונות בעמוד הסודי!

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן