הכדורסלן הפרובוקטיבי – גילי מוסינזון מצלם סרט פרונו כחול לבן ומחפש שחקנים

גילי מוסינזון עובד על הפקת סרט פורנו. כוכב הכדורסל בעבר שכיכב מדי שבוע במדורי הרכילות ירד למחתרת אבל לא תאמינו במה הוא עוסק כיום – הפקת סרט פורנו כחול לבן. בקרבתו של השחקן לא הכחישו זאת ונראה כי הוא התגעגע לתעשיית המין אחרי השנים האחרונות והפרשיות השונות עימן עלה לכותרות. כזכור עד לפני שנה כיכב גילי מוסינזון במדורי הבידור מדי שבוע, כל פעם בהקשר סנסציוני אחר.

בין היתר כשחשף על נטיותיו המיניות כביסקסואל, כשדיבר בחופשיות על הקנאביס שהוא מעשן ותיעד את עצמו ברגעי הסאטלה, על תמונות עירום פרובוקטיביות שהוא פרסם בתכיפות ברשתות החברתיות, על האורגיות שהפכו לתחביב ובדיוק לפני שנה בפוסט נבזי כשחשף רשימת ידוענים מכובדת בתעשייה עימם קיים יחסי מין גברים ונשים כאחד, וחטף ביקורות על זה.

כזכור, הכוכב עשה מסיבות סקס וגם פרסם רשימה של אנשים מפורסמים איתם שכב ומיהר למחוק את הציוץ אחרי שפורסם בתקשורת – אותם סלבס הכחישו זאת אבל השחקן לשעבר, גילי מוסינזון, העלה פוסט בחשבון הטוויטר והפייסבוק שלו וחשף את רשימת הסלבס, שלכאורה, איתם הוא קיים יחסי מין. בין היתר הוא פרסם כי שכב עם: דנה אינטרנשיונל, סתיו סטרשקו, אסי עזר, רותם איזק, מיה בוסקילה, לינוי בר גפן, מרינה מקסימיליאן , שלמור שטרוזמן ורונה לי שמעון.

כאמור, גילי מיהר למחוק את הרשימה שמוכרת בכל מקום בארץ. אין ספק כי השחקן לשעבר ידוע בלא מעט פרובוקציות כמו מסיבות מין מתוקשרות ומדוברות שעשה בעבר ועדין עורך בימים אלו לעיתים. "כל עוד זה הסכמה בין בגירים, מה הביג דיל?", אמר לאחרונה בראיון. אחת הכוכבות ששמה שורבב ברשימה של גילי אמרה שהיא :"מרחמת עליו וסולחת לו על הקשר הנבזי, כי אני לא שופטת אנשים שבריאות נפשם התערערה. זו כנראה הפנטזיה שלו, אבל זה לא קרה. זה יוכל להתממש רק בחלומות שלו". כעת כאמור כוכב הכדורסל בעבר שכיכב מדי שבוע במדורי הרכילות ירד למחתרת אבל לא תאמינו במה הוא עוסק כיום – הפקת סרט פורנו כחול לבן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן