צפו: ללא צנזורה! אלה אייבינדר מ"המירוץ למיליון" חושפת את הציצי שלה באינסטגרם

את אלה וובה, הזוג האהוב והמפורסם והאקסים לשעבר מהמירוץ למיליון כולנו זוכרים ומכירים, עתה מגיעה לפורטל עומרי חיון וידיאו שבו אנו רואים את צמד השדיים של אלה בתמונות מקרוב קרוב, שלא משאירות הרבה מקום לדמיון. את הסרטון שהפך לויראלי פירסמה אלה בעצמה בחשבון האינסטגרם שלה כברכת יום הולדת. צפו בסרטון המלא ללא צנזורה

אחת העונות שהצליחה לייצר עניין רב במירוץ למיליון הייתה העונה שבה השתתפו בפעם הנוספת צמד החברים אלה וובה,  זוג המתמודדים הזכור לכולם משנת 2015 הוא וובה ואלה, צמד האקסים הבלתי נשכח שכיכב בעונה הרביעית של תכנית הריאליטי המצליחה. השניים השתתפו גם כן בגרסת ה-VIP של הריאליטי. בפעם הראשונה הופיעו שני עולים חדשים, רוסי ואוקראינית שדיברו עברית משובשת וזכו בזמנם לחיקוי מצחיק ב'ארץ נהדרת".

לצוות ההפקה הצליח הליהוק שכלל כאמור צמד אקסים, עולים חדשים עם מבטא וכימיה טובה. וובה ליזרוביץ' ואלה אייבינדר שהודחו בחצי הגמר של "המרוץ למיליון" הפכו לכוכבים הגדולים של אותה העונה. אייבינדר מפתח תקווה, עלתה לארץ מאוקראינה בגיל 19 והחלה לעבוד כקופאית. ליזרוביץ' נולד באוקראינה וגדל במוסקבה. שניהם הכירו בהפסקת סיגריה. רומן קצר לפני 9 שנים הביא אותם ללב הפריים טיים ועם סיכוי של אחד לארבעה לזכות במיליון שקל, עד להדחה בחצי הגמר.

כזכור לכולנו, אלה וובה נחשבו לאחד הזוגות האהובים ביותר בתכנית, אחרי ההדחה המפתיעה של וובה ואלה מהמירוץ, הגולשים היו נגד הפקת המירוץ למיליון. הכל ארע בגלל שנהג המונית היה איטי וגרם להדחה של השניים. ברשת בטוחים שזה היה מהלך מכוון והתגובות היו זועמות: "הם צריכים לשאר בתוכנית זה היה משחק שהם ילכו הביתה. הבנות צריכות ללכת הביתה. אף אחד לא ישכנע אותי זה היה משחק גדול מרון שחר שהם ילכו הביתה נהג מונית לא מתבלבל סתם" אחר כתב: "איך עשיתם את זה יא זבלות יש זוגות ממש משועממים וכל פעם ההפקה מתערבת ובשביל זוג כזה אהוב העפתם אותם מוקדם? תתביישו מירוץ יבש מת. תגידו מזה אמיתי הדבר הזה? מנסים לשמור פה על אן וירדן בדוק! פעם קודמת קרה אותו דבר עם התאומות כשאן וירדן היו מקום אחרון מה נסגר? חבל רק לכם כי מי ממשיך לצפות בזה בכלל – זוגות מעצבנים אחד אחד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן