זוכה "משחקי השף" – אורן אסידו ייכנס לבית האח הגדול!!!

זוכה העונה השלישית של התכנית "משחקי השף", אורן אסידו, נמצא בימים אלו במשא ומתן מתקדם לקראת כניסתו ל"בית האח הגדול" המשודרת בערוץ רשת 13, האם הוא ייכנס לבית האח? ומתי בדיוק זה צפוי לקרות? כל הפרטים, בכתבה הבאה.

אסידו, בן ה-27, נחשב לאח מהמשתתפים הזכורים ביותר בתכנית "משחקי השף", לאחר שלאחרונה הפך לאב, והתפרסם בעונה השלישית של "משחקי השף" אסידו צפוי להיכנס לקראת סוף החודש לבית האח הגדול, בכניסת הדיירים השנייה לה כולנו מחכים. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, צפוי אסידו לקחת חקל פעיל בעונה הנוכחית של האח ולהכניס קצת הרבה יותר ממלח ופלפל לבית המפורסם במדינה. עוד יכנסו – נועה יוני מ"אהבה חדשה" ויוסי בובליל מ"הישרדות".

אסידו התפרסם בייחוד לאחר שעבד במסעדות המפורסמות "המזללה" ו"כתית" של שף מאיר אדוני, ו"מחניודה" של שף אסף גרניט. בשנה האחרונה הוא אף פתח מסעדה שנסגרה במהירות, עקב משבר הקורונה שפקד את מדינת ישראל.

כזכור לכולנו, אורן אסידו, בן 27, מתגורר בקרני שומרון. אורן נחשב לטבח שמשלב בין האוכל הביתי המרוקאי שגדל עליו לבין האוכל שהכיר במהלך עבודתו במסעדות יוקרה. בתעודת הזהות שלו עם כניסתו לתכנית "משחקי השף" אורן מעיד על עצמו כי הוא היפר-אקטיבי שלא יכול לעמוד במקום יותר מרגע אחד והמטבח הוא המקום היחיד שהוא מצליח להתמסר אליו ולהיות בו רציני וקשוב. אורן מדבר ב"שפת אסידו", שפה ייחודית שמלאה בביטויים כמו "דמדומים ועלי שלכת", "של הלייף", "לוקשרי" ועוד. לאחר מחנה האימונים עבר אורן אל הנבחרת של השף אסף גרניט, שם ניצח בעונה השלישית של התכנית המדוברת.

האם אסידו יתפוס את מקומו של רמי ורד במטבח? וכייצד יקבלו אותו דיירי הבית? לנו נותר רק לחכות ולגלות!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן