חשיפה: תמונות של תום חיימוב מ"האח הגדול" שהיה שמן 30 קילו יותר!!!

תום חיימוב נחשב לאחד הדיירים הבולטים (וגם היפים) בעונה האחרונה של האח הגדול, אבל מי שמכיר אותו לעומק יודע כי היופי החיצוני לא היה איתו מאז ומתמיד, בעבר סבל תום מבעיות רבות של דימוי חיצוני ודימוי גוף, פורטל עומרי חיון חושף לכם לראשונה את מה שכתבו על תום בספר המחזור שלו בבית הספר.

תום חיימוב מנמצא במקום טוב בבית האח הגדול כרגע, הוא נחשב לדייר יחסית אהוב, ומנהל מערכת יחסים צמודה והדוקה עם הדיירת גל גברעם. אלא שלא תמיד תום זכה להיות במרכז העניינים וליהנות מכל העולמות. כך לדוגמא, בספר המחזור שלו סימן ההיכר שנכתב עליו הוא: "הוא המוני, מזהים אותו". והדגישו כי "כל משפט שיוצא לו מהפה הוא צעקה", לפני היה בדוכן, הוא היה "ערס שמן", נכתב עליו.

כזכור לכולנו, טרם כניסתו לבית האח הגדול תיפקד תום חיימו כאיש חיי הלילה בעברו ועורך דין בימים אלו אשר בילה את כל ימי חייו בעיר תל אביב. הוא נראה טוב מאד, רווק ואלו שני דברים שמאד אוהבים בתכנית הזאת. אלא שמאז דברים הספיקו מעט להשתנות, ועם כניסתו לבית האח הגדול שינה סטטוס תום מרווק נחשק ל"בזוגיות" לאחר שתפס את גל גברעם במהירות. בתעודת הזהות שלו הגדיר את עצמו כ"ילד של אימא" וכיום  כאמור, הוא שותף במשרד עורכי דין של אימו והם עובדים יחד. תום אוהב את החיים הטובים, הוא גולש ואוהב לצאת למסיבות בעיר, מכור לספורט ולתזונה בריאה. בשנה האחרונה תום מרגיש שהגיע הזמן למצוא את אהבת חייו ולהקים איתה משפחה – ואכן הוא מיהר לעשות זאת, בבית האח.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן