רונית הביביסטית מ"האח הגדול" מלכלכת וחושפת: "ללינור יש בעיית אלכוהול חמורה"

כמעט שבועיים עברו מאז שהביביסטית, רונית לוי הודחה מביתו של ה"אח הגדול", עתה היא בוחרת לסכם את העונה שעברה ואת החוויה שלה, ובפוסט ארוך ומפורט היא גם עוקצת את שולה זקן, חושפת כי הדיירת לינור סביניק סובלת מבעיה חמורה מאוד של אלכוהול ומזהירה את הצופים שלא להיכנס לריאליטי, כל הפרטים בכתבה הבאה.

"גם בערוץ 26 אתם לא רואים את כל ההתרחשויות בבית. אם אין לכם כוונה להתברג בתעשייה, אל תגיעו לשם", "רוב הדיירים הכירו מהבית ומהתעשייה, ככה שאתם מראש בעמדה נחותה. אם קשה לכם עם תגובות קשות, אל תתקרבו לשם, אין לכם שליטה על העריכה ולכן הרבה פעמים תצוירו כאנשים שונים ממה שאתם באמת. הדבר היחיד שמפריע לי שאני נראית שם הרבה יותר שמנה ומבוגרת ממה שאני במציאות. עכשיו לעניין: יש שם דיירים שמאוד נכנסו לי ללב", היא כותבת.

בהמשך ציינה גם: "ג'וזי הוא נשמה טהורה וענקית גם יהודה וזהבה שהיא כולה לב!! גם את גל אני מאוד אוהבת וכן התחברתי לאילון ומור ועוד. כשנכנסתי, גברת שולה זקן הרעילה את כל הבית עלי ובשבוע הראשון הייתי יושבת שעות לבד, עד שהתחברתי לצעירים יותר ולזהבה שהיא נשמה טהורה, יש שם את ליאור שהוא קסם של בחור אבל הוא מהאו"ם עם נטייה קלה שמאלה".

לאחר מכן בחרה להדגיש את עניין הסיגריות: "כן אני מעשנת כבדה (2קופסאות ליום) שם עישנתי פחות מחצי מכמות הסיגריות שאני מעשנת בחוץ וכן ויתרתי על דברים בתקציב בגלל זה. לעומתי, אחרים כמו תום שהם מעשנים חברתיים הזמינו סיגריות כשהם לא חייבים לעשן. עליהם אף אחד לא דיבר. לגבי לינור: כשנכנסה בכתה לי שהצעירים מנדים אותה ואני שמרתי עליה כמו הבת שלי. כשהתחברה עם רמי, באה לבכות לי ששולה עקצה אותה שהיא עושה טיזינג למבוגרים ובמיוחד לרמי והיא לא רוצה שירכלו עליה בבית ובחוץ כי היא רואה בו אבא".

רונית גם דאגה לסכם:  "וכמה דברים אחרונים לגבי: אני לא שחקנית! אני באה מהפריפריה, שם דואגים לחיים עצמם ולא מתעסקים במותגים ומסעדות. השיחות האלו לא דיברו אלי. כן, לפעמים איבדתי את זה, אבל רק כי ראיתי דברים ומהלכים של שחקנים שבאו מוכנים למשחק. אני לא באתי לקחת את המיליון וגם לא ביקשתי להיכנס לתכנית. לא שיקרתי, לא רימיתי ולא שיחקתי , לפעמים זה היה בכעס ולפעמים זה היה בטוב, הכל יותר מועצם שם כמו בסיר לחץ, כשאת יודעת שמרכלים עלייך וזה כדי להשפיע על הקהל בחוץ. למזלי יצאתי לבחירות, לעזור לביבי לנצח בכל המרץ. תזכרו תמיד שזה רק משחק והשחקן הטוב מנצח".

כזכור, רק לפני כמה ימים אחד הציוצים בטוויטר הביא את רונית לחזור למרכז העניניים. שרשור מסוים ששאל אותה מה היא חושבת על הרומן של לינור ורמי ועל העקיצות והשיחות המיניות בין השניים. רונית הגיבה: "היא בכתה לי שחושבים שיש לה רומן, שתעמוד מאחורי המעשים שלה". כזכור, בשיחה אישית שערכה לינור סביניק עם רמי ורד היא אמרה לו: "אני כל כך חרמנית. אני על קצות האצבעות, אני רואה את כולכם כמו בולבולים מהלכים". זה לא נגמר כאן ורמי עוד אמר: "קשה לי איתך אני לא יודע מה לעשות. עם החולצה החשופה הזאת  הייתי מדביק אותך לקיר עכשיו". בנוסף, בשידור החי נראו לינור ורמי שוכבים במיטה יחד עם קארין ובשלב מסוים רמי מסניף את לינור ומחבק אותה כאשר בהמשך השידור רואים את רמי מרים את הרגל שלו ומעביר אותה על לינור כמה פעמים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן