האיש הכי חזק בטלוויזיה – מנכ"ל קשת 12, אבי ניר נדבק בקורונה ונכנס לבידוד

הקורונה מסתבר לא פוסחת גם על האנשים החזקים ביותר: והפעם, גם איש התקשורת הכי חזק על המסך ומנהל הטלוויזיה הבכיר אבי ניר נדבק בקורונה. כזכור לכולנו, החל משנת 2002, משמש ניר כמנכ"ל שידורי קשת, המפעילה את ערוץ קשת 12 הישראלי.

האיש הכי חזק בטלוויזיה – מנכ"ל קשת אבי ניר התגלה חיובי לקורונה ולמעשה נגבק בנגיף המסוכן. אחרי שתי בדיקות שליליות ביומיים האחרונים, הוא נמצא חיובי היום אחר הצהריים. ניר שוהה בבידוד מיום ראשון, לאחר שבתו החיילת שהתה בבית בסוף השבוע – והתגלתה חיובית באותו יום. הוא קיבל חיסון קורונה בפעימה הראשונה לפני שבועיים וחצי, וחש בטוב.

ניר נחשב לאחד האנשים החזקים ביותר בתעשייה, בתפקיד מנכ"ל קשת, הרחיב ניר את החברה מעבר להפקות ממוקדות בשוק הישראלי על ידי מכירה, פיתוח משותף והפקה משותפת של תכניות עבור השוק הבינלאומי. קשת אינטרנשיונל, זרוע ההפצה וההפקה הגלובלית של קשת, הרחיבה את פעילותה מאז וכוללת שלוחות הפקה בבריטניה, בגרמניה, בהונג-קונג ובארצות-הברית.

בעבר כיכב ניר בכותרות בפרשת דודו טופז שעבד ב"קשת" והיה נחשב לתרנגולת מטילה ביצים, אבל אבי ניר פיטר את דודו טופז והוריד את התוכנית שלו מהמסך בבושת בפנים. טופז שנעלב איבד קשר עם המציאות ולפי הפירסומים השתמש בסמים קשים ויזם ושלח עבריינים לפגוע בשורה של בכירים בתקשורת בינהם אבי ניר. אבי נפצע אושפז בבית חולים לבסוף טופז נתפס נשלח לכלא ועד היום לא כל כך ברור נושא ההתאבדות של טופז בכלא.

ניר מצטרף לשורה שלמה של ידוענים וסלבס אשר נדפקו בנגיף לאחרונה ונדמה כי על אף שהתחסן במנת החיסון הראשונה, לא פיתח נוגדנים כנגד הנגיף בכמות מספקת בדם ונדבק בנגיף מבתו החיילת, נאחל לניר רפואה שלמה ובריאות איתנה!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן