בן או בת? אז מה מסתתר בבטן של אנה ארונוב?

זוכרים שפורטל עומרי חיון סיפר לכם לפני חודש שאנה ארונוב נמצאת בהיריון הראשון שלה? אלא שמאז היא כבר הספיקה לשתף את כלל העוקבים שלה באינסטגרם בשפע של תמונות מהליך ההיריון ומהתקופה המרגשת הזו שלה, אותה היא חווה בפעם הראשונה, הפעם היא גם חשפה את מין העובר- בן או בת?

אחת השאלות שמעסיקות כל אם היא האם מסתתר לה בבטן בן או בת? אנה ארונוב חושבת שללא ספק הגיע הזמן לחשוף את מין העובר שלה, והיא בוחרת לעשות את זה באמצעות סרטון שהיא מעלה לערוץ היוטיוב שלה שם היא חושפת את מין העובר. במהלכו של הסרטון אנה ובעלה אייל (שהכירו אגב בתכנית הריאלטי "לאהוב את אנה) מצלצלים לקרובים אליהם ביותר ולבני המשפחה שלהם ושואלים אותם האם לדעתם יש לאנה בת בבטן, או אולי בכלל בן? אחרי שיחות טלפון ארוכות ורבות, רגע ההכרעה וחשיפת התוצאה הגיעה- לאנה ארונוב ולבעלה אייל יש בן!

כזכור לכולנו, רק בשבוע שעבר בבחרה ארונוב לשתף את קהל העוקבים שלה באינסטגרם על המצב הרפואי של אבא שלה שמאושפז כבר במשך למעלה משלושה שבועות בבית החולים. בפוסט מרגש היא כתבה אז שהיא מתגעגעת אליו, ושבגלל המחלה שלו ותקופת הקורונה, היא לא יכולה להיות ביחד איתו.

לצד הפוסט שלה הוסיפה ארונוב את הכיתוב הבא: "לא תמיד הכל בסדר. אבא שלי כבר שלושה שבועות בבית חולים. זה עצוב, זה כואב, זה מלחיץ. הכי נורא שאני אפילו לא יכולה להיות איתו בגלל הקורונה וההריון. לא נותנים לי להתקרב לבית חולים. אני חיה בין עידכונים טלפוניים מאמא ואחותי שמעבירות איתו 24/7, מבשלת לו אוכל ומתפללת לשלומו מרחוק. תשמרו על הבריאות, זה לא צחוק. כלום לא רלוונטי כשמישהו מהקרובים חולה, אבא אהוב שלי רק תהיה בריא כל השאר זה בונוס!"

עכשיו נותר לנו רק לגלות איך אנה תיקרא לבן הקטן שלה, והאם סוף סוף אבא שלה יזכה לראות אותה ויחלים במהירות!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן