מתחתנת? תכירו את החבר החדש של חגית היימן מ"האח הגדול"

כולנו אמנם עסוקים ברמי וחגית, ובתום ובלינור- אבל פורטל עומרי חיון יצא לבדוק מה קורה בשוק הרווקים והרווקות של דיירי העונות הקודמות של התכנית, אז.. זוכרים את חגית היימן? כן כן, האח הגדול…אז מסתבר שהיא ככל הנראה הצליחה 'לתפוס דג שמן', ובימים אלו היא מככבת קרוב קרוב עם בן זוג חדש.

כולנו זוכרים את הדיירת הבולטת וכוכבת העונה הקודמת של "האח הגדול", חגית היימן, שחלמה כל העונה הקודמת לצעוד בשביל חופה עוד השנה ולהינשא במהירות האפשרית לבחיר ליבה כשיימצא, אז לפורטל עומרי חיון נמסר שהגברת היימן ככל הנראה מצאה את האביר שלה שיחמם לה את ימי ינואר-פברואר, ימי החורף הקרים והגשומים ביותר מבין חודשי השנה.

בימים האחרונים, חגית היימן בת ה-38, נצפתה קרוב קרוב ביחד עם אמיר מלול, בן 23 – ואם התחלתם לחשב, אנחנו כאן כדי לגלות לכם שמדובר בפער של למעלה מ-15 שנה (מישהו אמר לינור ורמי?), והפער הזה ככל הנראה לא מפריע לא לחגית ולא לאמיר, שמצליחים לדגמן אהבה קרוב קרוב. היימן מצידה מתעקשת שמדובר בחברות בלבד ולא בזוגיות, אבל עדשת המצלמה של הצלם פול סגל, מראה לנו קצת אחרת.

כזכור לכולנו אין ספק שאחת המתמודדות הבולטות בעונה של "האח הגדול" הייתה חגית היימן, הדתייה לשעבר והרווקה שמקווה למצוא חתן. חגית נראתה כמו ליהוק מבריק וחד פעמי, אך אולי תופתעו לגלות שהבחורה כבר ניסתה את מזלה בתכניות שידוכים כמו "דייט בחשיכה" ו"סינגלס" הנשכחת וגם התארחה בתוכנית של שי שטרן. אהבה עוד לא יצאה לה מכל אלה, אבל אולי עכשיו עם דותי זה יצליח.

אז.. זוגיות צמודה ואוהבת? או רק חברות וידידות מפרגנת? פורטל עומרי חיון מזמין אתכם לצפות בתמונות המצורפות ולהחליט לבד…

קרדיט צילום: פול סגל

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן