לא צריך את המיליון: הדודה העשירה של יהודה יצחקוב מארה"ב מבטיחה לו דירה באמריקה

יהודה יצחקוב, מהנדס בן 31, נחשב לאחד הדיירים היותר בולטים והיותר שנויים במחלוקת בבית האח הגדול, הכניסה שלו לבית האח הצליחה לעורר סנסציות ומהומות לא פעם ולא פעמיים – גם מתוך דיירי הבית וגם מחוצה לו, בהתמודדות של אמו עם הביקורת שלו כלפיה, ובאירועי עבר אליהם הוא קשור שפורסמו מחדש עם כניסתו של יצחקוב אל בית האח הגדול, אלא שהפעם פורטל עומרי חיון רוצה להכיר לכם את הדודה מארצות הברית.

ואכן נדמה שיהודה ממשיך לעורר מהומות פעם אחר פעם, לאחר הצליח לריב עם כל בני הבית, ולציין מספר פעמים שהוא רוצה להישאר בבית האח עד לגמר על מנת לזכות בפרס של מיליון שקלים- נשאלת השאלה האם הוא באמת זקוק לכך או שיש דיירים אחרים בבית האח שזקוקים לפרס הזה יותר ממנו? פורטל עומרי חיון מזכיר לכולם כי יהודה כבר זכה בעבר בפרס של מיליון שקלים עם השתתפותו בתכנית "האמזונס", אך מסתבר כי בדיוק ברגע הנכון- הגיעה הדודה מארצות הברית, ויש לה מה להגיד.

בתעודת הזהות שלו בכניסה לבית המפורסם שחזר יהודה את עברו ואף טען כך: "אני ישן עם אימא שלי ואחי ואחותי באותה מיטה, ארבעה אנשים, אין חמישה שקלים לאוטובוס לבית הספר. קימבנתי, זה היה לקבץ נדבות, גדלתי בלי אהבה בבית". ונשאלת השאלה, האם באמת יהודה זקוק לכסף? או שמדובר רק במשחק? פורטל עומרי חיון יצא לברר האם משפחתו של יצחקוב באמת דלת אמצעים? או שאולי הכל משחק? עתה מסתבר שלזוכה אמזונס יש משפחה גדולה מאוד במיאמי שבארה"ב. לילאנה, הדודה של יצחקוב והאחות של אימא שלו, טוענת כך: "אנחנו אימפריה"- דבריה צוטטו בשיחות שהיא נהגה לנהל עם מנהלי קבוצת הפייסבוק "צבא האמת הבלתי מנוצחת", ביניהם עם שמעון זק. ליליאנה פנתה למנהלי הקבוצה בהודעה פרטית בפייסבוק שבחרו לקדם את זהבה בן – לגמר הגדול וביקשה לגייס אותם בתמיכה חשובה לדייר יהודה.

עוד כתבה לילאנה: "אני רוצה לגייס אותכם בתמיכה ביהודה תמורת הסכם, אם תרצה לקבל את ההצעה שלי, זה רק יתרום לך,  כל מי שעשה או כתב משהו נגד יהודה יקבל את זה מלמעלה, אני מבטיחה לך, תבדקו מי אני וכמה כוחות יש לי. אנחנו לא אנשים מהרחובות, אנחנו אימפריה, יש לנו אימפריה!! יהודה יודע בדיוק מי הוא, הוא יודע שהוא הסוס המנצח בבית. אני אקנה לו דירה בארה"ב בעזרת השם קודם שייצא מהרפש הזה, לא יודעת למה הוא נכנס לבית, אין לי מושג. אבל הוא כנראה היה צריך את זה", היא מוסיפה וטוענת בדבריה בפייסבוק.

אם כך, נשאלת השאלה האם הדייר יהודה אכן זקוק לכסף כמו שהוא מתיימר להציג את עצמו? ואם הוא בחר שלא לספר את כל האמת בנושא זה, מה עוד מסתיר ואילו עוד אי דיוקים אנו עלולים לגלות בעתיד? כך או כך, אנחנו מציעים שכל אחד יעשה את החושבים שלו בנוגע למידת האמינות בסיפורים אותם מספר הדייר יהודה ונכונים אולי, רק לכאורה…

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן