נחשף: זה סכום הכסף המטורף שקבלו זהבה בן, גל גברעם ולירון ויצמן מהפקת "האח הגדול"

השאלה המסקרנת ביותר, אחרי שאלת "מי כננס לבית האח" היא כמה כסף מקבלים הדיירים? וכמה מרוויחים צמד המנחים המדוברים על פעילותם ועבודתם בבית האח? אחרי שלא מעט שמועות נכתבו בנושא, הגיע הזמן להפריך את הסקרים ולחשוף את האמת – כמה באמת קיבלו מנחי האח הגדול על הנחייתם, ומה באמת הסכומים של חלק מדיירי בית האח, פורטל עומרי חיון יצא לבדוק וחזר עבורכם עם תשובות וחשיפת הסכומים!

כולנו יכולים לשער שהסכומים שאותם מקבלים צמד המנחים צפויים להיות גבוהים במיוחד, השאלה היא- כמה באמת גבוהים? לפורטל עומרי חיון נודע כי לירון ויצמן צפויה לקבל סכום של 750,000 ש"ח על הנחייתה של תכנית האח הגדול בכל עונה, בעוד חזרה לשולחן ההנחיה, גיא זוארץ צפוי לקבל תשלום של סכום שנע בין 900 ל- מיליון שקלים חדשים על ההנחיה עבור כל עונה. הפער ביניהם אמנם לא כזה גדול, אך עדיין ניתן להבחין שהוותק של לירון ויצמן על פני גיא זוארץ לא בדיוק עזר לה להרוויח יותר ממנו, כך או כך מדובר בסכומים אסטרונומיים שמצליחים לסנוור עיני רבים.

הסכומים הגדולים הללו מצטרפים לשורת סכומים גדולה במיוחד שהאח הגדול שילם לחלק מדיירי האח הגדול, שולה זקן לדוגמא קיבלה סכום של 500 אלף שקל ללא התנייה מתי היא תודח, פורטל עומרי חיון חושף שהזמרת המפורסמת זהבה בן שמצליחה לשרוד גם בימים אלו בבית האח הגדול קיבלה גם היא סכום נאה של כ-350 אלף שקל שהן ללא ספק הרבה יותר מ"טיפת מזל" עליה היא שרה. גם שולה זקן וגם זהבה בן חתמו שאת הכסף יקבלו בכל מצב אבל במידה יפרשו באמצע העונה הם לא יקבל את כל הסכום המלא. מור לרמן המודחת קיבלה על חודש בבית 40 אלף שקל בניגוד למור הצילבה שלה לבית – גל גברעם קיבלה 160 אלף שקל על כל התקופה בבית. יהודה יצחקוב – הדייר שמעורר הכי הרבה עניין בבית הסתפק בסכום צנוע יחסית של 60 אלף שקל. ג'וזי זירה קיבל מהפקת התוכנית 90 אלף שקל עבור ההשתפות שלו בתוכנית. חשוב לציין שהדיירים יקבלו את הכסף גם אם יזכו בתוכנית – הסכום יצטרף למיליון שקלים כפרס הגדול.

כזכור לכולם, כבר בשנת 2018, אחרי עזיבתם של עפר שכטר ואסי ישראלוף, נכנס לנעליהם גיא זו-ארץ – שהנחה עם לירון ויצמן את עונת ה-VIP של "האח הגדול", מאז עברו מספר עונות וצמד החמד שהצליחו לכבוש את המסך נמצאים פרונט וממשיכים להנחות את התכנית המדוברת. הבחירה בזו-ארץ , בן ה-48 הגיעה לאחר פרישתם בזמנו של עפר שכטר ואסי ישראלוף שהנחו לצד ויצמן את העונה משנת 2018 של התוכנית, והראשונה ששודרה ברשת. זו-ארץ מנחה משנת 2008 את תוכנית הריאליטי "הישרדות", תחילה בערוץ עשר (שהספיק כבר להיסגר) ולאחר מכן ברשת בה משודרת התוכנית כיום.

עפר שכטר שהנחה עונה אחת בלבד של הריאליטי המדובר, פרש מהנחיית התוכנית במהרה ומוקדם מהצפוי לאחר שרבים הרימו גבה על מידת ההתאמה שלנו להנחיית התכנית. מספר ימים אחריו, הודיע גם ישראלוף כי לא ימשיך להנחות לצידה של ויצמן, בעקבות אילוצי לוחות זמנים ואת מקומם תפס בחוזקה גיא זוארץ שלא נראה שהולך לוותר על התפקיד הנחשק בקרוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן