בלעדי! דרור קונטנטו מספר איך אבא ואמא שלו קיבלו את היציאה שלו מהארון

דרור קונטנטו נחשב לאחד הדיירים המצחיקים, האהובים והבולטים במיוחד בבית האח הגדול. אלא שדרור היה מוכר עוד הרבה לפני כניסתו לבית, בקטע וידיאו שנחשף אנו רואים כיצד דרור מספר על היציאה מהארון אל מול ההורים שלו ומה התגובות שלהם כשהם שומעים את זה ממנו בפעם הראשונה.

כזכור לכולנו, מעצב האופנה המצליח דרור קונטנטו נחשב לאחד המעצבים הצעירים הבולטים של השנים האחרונות, גדל בבת ים, חזר בשאלה, התגרש, יצא מהארון ויש לו בת במהלך ריאיון הוא מספר להורים לראשונה על היציאה שלו מהארון, התגובות לא איחרו להגיע.

במהלך הריאיון אומר דרור: "היה לי גיהינום כשיצאתי מהארון, היה לו 3-4 שנים של נתק, אימא שלי אמרה לי- דרור רק תדע שאם אבא שלך ידע שאתה הומו, אז היא אמרה הומו, להגיד גיי היה גבוה לה מדי, אני הסתכלתי ואמרתי לה אימא או שאנחנו חוברים ממלכות, או שאנחנו עושים מלחמה. אימא שלי היא הכתר שלי, היא רצתה ללמוד איך אני חי, לראות את העולם שלי, אבא שלי כיום לא בתמונה, אני מאוד אוהב אותו, אבל אני לומד לגלות אותו, היה לי ולו וייב מהמם, אבל לא ממש לטעמנו" אמר.

מה שבטוח שכניסתו לבית האח הגדול הצליחה לעורר מודעות ואהדה כלפי הקהילה הגאה ולשנות את תדמית הקהילה באופן משמעותי.

המעצב המצליח דרור קונטנטו שבימים כתיקונים (טרם תקופת הקורונה) התקשה לעמוד בעומס הביא אותו לחשב מסלול מחדש ולפתוח במקביל לעסקי הכלות עסק חדש נוסף – קורס תפירה ותדמיתנות לנשים בהדרכתו. כזכור, קונטנטו הציג בשבוע האופנה והלביש גם לא מעט מפורסמות, בהן ניקול ראידמן, נסרין קדרי, שפיטה, לאה שנירר, אגם בוחבוט ועוד, אבל הרבה מהקריירה שלו הוא חייב דווקא לשרה מירי רגב, שבחרה בו לתפור לה שמלה לפסטיבל קאן לפני ארבע שנים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן