לא תאמינו מה עשתה הזמרת שרית חדד לשירה – התינוקת הקטנה שלה

אל חשבון האינסטגרם שלה העלתה אמש הזמרת הלאומית שרית חשש תמונה שלה ביחד עם ביתה הקטנה – שירה, אותה היא לא מהססת לחשוף ברשתות החברתיות, כאשר היא מקדישה לי שיר ומלא אהבה. 

כולנו זוכרים את הרגע הזה שבו הזמרת שרית חדד בת ה-41 ילדה לפנות בוקר את ביתה השנייה, שירה, בבית חולים איכילוב, אחות קטנה לנויה בת השנתיים וחצי. אלא ששרית חדד בניגוד לידוענים רבים אחרים לא מתביישת לחשוף את ביתה בפנים גלויות, פעם אחר פעם ברחבי הרשתות החברתיות והנכסים הדיגטליים שלה, כך עשתה פעם נוספת אמש, בתמונה שהעלה לחשבון האינסטגרם שלה.

שרית חדד גם מקפידה לשתף את שתי בנותייה במגוון הקליפים שהיא ממשיכה להפיק גם בימי קורונה אלו, כך לדוגמא בקליפ האחרון שפרסמה בנותיה הופיעו לצידה כחלק בלתי נפרד מהקליפ, בד בבד חדד ממשיכה להקפיד ולהופיע במופעים שונים בזום, כמו גם באירועים פרטיים המותרים במכסת קהל מוגבלת לפי החוק.

כזכור לכולנו באוקטובר האחרון בישרה הזמרת שהיא בהיריון בעזרת תמונה שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, בה היא עם נראית עם בטן הריונית לצד בתה נויה, שעומדת על שרפרף ומנשקת את בטנה. לצד התמונה כתבה חדד: "תודה על הקיים ועל מה שבעזרת השם יגיע בקרוב". אלא שמאז עברו הימים, שרית חדד הספיקה ללדת את ביתה השנייה, שכיום כבר בת כחצי שנה.

כשילדה את שירה, ביתה השנייה, כתבה חדד כך: "ביום שבת האחרון עברתי בפעם השנייה חוויה שאי אפשר להסביר במילים, פתאום נזכרתי שוב איזו מתנה השם נתן לי שזכיתי לייצר חיים חדשים. תינוקת חדשה שמרחיבה את המשפחה ועוד יותר את הלב. שתהפוך יום ללילה ולילה ליום, שתגדיל את כמות הדאגה שלי, ושתהיה השעון המעורר הכי מדהים בעולם, עכשיו הלב מרגיש שלם. תודה לכם על האהבה ששלחתם אלי השבוע מכל כיוון. ברוכה הבאה שירה שלנו, חיכינו לך כל כך הרבה זמן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן