אייל גולן חושף את האמת הסודית על איתי לוי: "הוא מדליף הכל לתקשורת"

אם לרגע חשבתם שהמתיחות המתמשכת בין אייל גולן לבן טיפוחיו איתי לוי היא כבר לגמרי הנחלת העבר, אנחנו מזמינים אתכם לחשוב על על זה מחדש. בימים אלו חזרו לכותרות הרכילות הצמד אלא שהפעם בהקשר של סינגל משותף אותו הם הקליטו לפני שנה והיה עתיד להתפרסם, מה כעת יעלה בגורלו והאם הוא ישוחרר לקהל או לא? בכתבה הבאה.

בדברים שהתפרסמו בתקשור על איתי לוי ואייל גולן נכתב: "עוד לפני שאיתי לוי עזב את ליאם הפקות והיחסים עם אייל גולן התדרדרו, אייל ואיתי הקליטו סינגל, שהיה אמור כבר לצאת, נגנז בשל הנסיבות- אך בלא מעט פרסומים עבר מסר מכיוונו של איתי ואנשיו כי הוא ישמח מצידו להוציא את הסינגל המדובר. אלא שכמו שזה נראה כרגע, אין על מה לבנות על זה כי לדברי מקורבים, אייל פגוע מאוד מהדברים שאמר עליו איתי בריאיון המדובר לרוני קובן "איתי אמר בריאיון דברים נטו כדי לפגוע ואייל נפגע עד עמקי נשמתו. לא בכדי הוא בחר לא להגיב, לא עקץ, פשוט התעלם".

המקורבים מוסיפים שאייל ואנשיו חושבים כי איתי ירק לבאר ממנה שהוא שתה ושכח מה אייל עשרה עבורו, לא טרח אפילו להתנצל. אפילו לא בהודעה גנרית. בסביבתו של אייל גולשים כי הטיימינג בו דלף לתקשורת על הדואט שהוקלט לפני שנה קשור לגמרי לריאיון של איתי. "אולי הדיבור על הסינגל והמסר מהצד של איתי ואנשיו שאין להם בעיה לשחרר את הדואט זה ניסיון להרגיע את הזעם שחווה הקהל כלפי איתי", מסכם מקורב נוסף. מטעם איתי נמסר: "אין תגובה" ומטעמו של אייל גולן בחרו שלא להגיב.

כזכור לכולנו, כזכור, מאז הסכסוך בין בני פרץ לאייל גולן ומאז שעזב לוי את "ליאם הפקות" הפעילות המשותפת של גולן ולוי הופסקה וביניהם קיים נתק מתמשך, אייל גולן ואיתי לוי הוציאו כבר בעבר הודעת פרידה משותפת. למרות שהם נפרדו, גורמים מקורבים לשניים מסרו כי גולן ימשיך לגזור קופון מהכנסותיו של איתי לוי עד שנת 2024.

כמו כן, בחודש אוקטובר האחרון, הסכסוך החריף בין איתי לוי לאייל גולן עלה מדרגה כאשר האחרון הסיר עוקב באינסטגרם מאיתי לוי. בפעם האחרונה שאייל נהג כך זה גרם לפיצוץ בינו לבין החברה הטובה אופירה אסייג, שעד היום הקשר בין השניים פשוט לא קיים.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן