הזמרת דנה לפידות חושפת לראשונה: "היו בטוחים שיש לי סרטן"

בתחילתו של חודש נובמבר האחרון, דנה לפידות, הזמרת יוצאת "הכוכב הבא" ילדה את בנה הבכור הראשון. כעת כ-3 חודשים לאחר הלידה היא חושפת כי מיד אחרי הלידה, היא נאלצה לעבור סדרת בדיקות קשות ומורכבות עקב חשש ממשי לסרטן, היא מוסיפה ומציינת: "נאלצתי לנשום עמוק, להסתכל על הילד שלי ולקבל כוחות!"

שנת 2020 הייתה שנה קשה ואיומה, אשר לקראת סיומה חגגה לפידות בשמחה ובאושר את לידתו של הבן הבכור הראשון שלה. הזמרת המפורסמת ובן זוגה יוסי ברנס, שמחו עד השמיים לקראת הגעתם של בנם הראשון, ואף חגגו לו ברית במתכונת אישית ומצומצמת, אלא שמאז הצרות הגיעו בצרורות? כאשר בחשבון האינסטגרם שלה, חושפת הזמרת את מצבה הרפואי המורכב ואת העובדה כי היא מתמודדת כעת עם תקופה לא פשוטה כלל וכלל. "ממש אחרי הלידה של רוי, התחלתי להרגיש לא טוב", פתחה לפידות את דבריה בציטוט מתוך האינסטגרם שלה. "לא הבנתי מה קורה לי והחלטנו להגיע לטיפול רפואי", היא הוסיפה וציינה.

כך כתבה הזמרת בחשבון האינסטגרם שלה: "אהובים שלי. רציתי לשתף אתכם בתקופה הלא פשוטה שאני עוברת. ממש אחרי הלידה של רוי, התחלתי להרגיש לא טוב. לא הבנתי מה קורה לי והחלטנו להגיע לטיפול רפואי.
עברנו שלושתנו מבית חולים לבית חולים, מטיפול אחד לטיפול אחר. מלבד המשפחה שלי ובעלי שהיה שם איתי , חיבק עטף ולא הניח לרגע אף אחד לא ידע מה עובר עליי. פתאום מצאתי את עצמי בסדרת בדיקות מהמחלה הארורה שאפילו את שמה פחדתי לומר ונאלצתי לנשום עמוק להסתכל על הילד שלי ולקבל כוחות להבין שכלום לא קורה סתם ואלו מבחנים שאלוהים מציב בדרך והאמת … האמונה חיזקה אותי … לא הפסקתי לדבר לעצמי ״ דנה לא משנה מה את מתמודדת , אין שום סיבה לא לנצח את החיים ואני שמחה להגיד שזאת לא הייתה התשובה. הצוות הרפואי היה כל כך מתחשב ומסור, הרגשתי בבית מצד אחד אבל מצד שני כל כך רציתי להיות בריאה ולחזור הביתה. ועכשיו אחרי תקופה שהייתה מלאה בתהפוכות, סוף סוף חזרנו, בריאים שלמים ומרוצים. אני רוצה להודות לכם על התמיכה, החיבוק ואהבה שנתתם במהלך כל התקופה הזאת. באמת לא מובן מאליו! ומכל זה יצאתי עם מסר חד וחלק – אם יש בכם ספק לגבי הבריאות שלכם אל תזניחו אותו לכו להיבדק!!! אוהבת אתכם הכי בחזרה, דנה".

נדמה כי הצרות לא מאחרות לבוא מעל משפחת לפידות כולה, כזכור לכולנו, בחודש אוקטובר האחרון, במהלך חג הסוכות גם אביה של לפידות נגפע והיא העלתה פוסט בו ביקשה מהגולשים להתפלל לרפואתו: "אבא שלי. אני לא מאמינה שאני כותבת את החלום שאני נמצאת בו עכשיו .ביום חמישי האחרון ישבנו כולנו ביחד, עשינו יום משפחתי, דיברנו שיחות נפש וצחקנו כמו שרק אני ואתה יודעים. עמדת במטבח, לא יודעת למה זה קרה, אולי סחרחורת אולי פעימת לב לא סדירה, התמוטטת על הרצפה והבום הבום הזה היה כל כך גדול כל כך מפחיד". "שכבת על הרצפה בתוך שלולית דם וקצף מהפה. אתה אבא שלי, הגיבור שלי, האיש שהחסדים והרוח שלו נמצאת בכל שיריי. הגיעה עזרה במהירות הבזק, כל השכנים שאוהבים אותך כל כך נרתמו לעזרה, אמא כמו אריה נלחמת שם וליה בוכיה שוטפת לך את הפנים ובכל זאת קמת ללא החייאה וכל מה שייצא לך מהפה זה ״אל תספרו לדנה שלי ״ בבקשה.

הגעת לבית חולים, המחלקה טיפול נמרץ ואז הגיעה האמת המרה שמעוצמת המכה שברת את הגולגולת ויש דימום פנימי שמתרחב". עוד הוסיפה: "הגעתי לפנות בוקר ואני שואלת שאלות ובוכה וזועקת את נשמתי לסבא ומתחננת לעזרה .הבנתי שהפגיעה שלך היא באונה הימנית ובמצח ומי יודע כמה זמן ומה יהיה בכלל. מאותו לילה אני ישנה במיטה שלך עם הכרית והפיג׳מה שלך, מחכה שתחזור, קמה לפנות בוקר ובוכה כי זה לא הגיוני. הלוואי ויכולתי לקחת את כל הכאב והסבל אליי. אני אקריב בדם וייזע את כל חיי בשבילך ואתה תקום כמו שקמת תמיד, כמו שאני קמתי. אני מחכה לך, מחכה לך אבא. אבא שלי אני אוהבת אותך כל כך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן