הסוף לשמועות! האם שלומית מלכה באמת בהריון ראשון מבעלה יהודה לוי?

"אני חושש מזה שאהיה מבוגר מדי, נקודה", כך מציין יהודה לוי בריאיון עמו כאשר הוא נמצא בימים אלו בגיל 40 ובשיא הקריירה שלו. לוי שכיכב בעבר בסרטים, בפסטיבלים ובפסטיגלים, בסדרות ותכניות טלוויזיה מבקש להישאר צעיר לנצח – וחושש מהפחד של כולנו, להזדקן… ומה עם ילדים? מתי שלומית מלכה אשתו תכנס להריון?

את יהודה לוי כולנו כבר מכירים, אחרי שליווה רבים מאתנו מגיל צעיר ועד ימים אלו, אנחנו זוכרים אותו כשחקן קולנוע וטלוויזיה, זמר ודוגמן ישראלי, זוכה שני פרסי האקדמיה לטלוויזיה ונחשב לאחד השחקנים הבולטים בישראל.

במהלך ריאיון לערוץ 13 מספר יהודה לוי על החיים החדשים שלו. "בלוס אנג'לס אתה מרגיש את הבדידות, את הריק" הוא מציין. הוא מוסיף: "אני עושה את מה שאני עושה כבר 20 שנה, החלום שלי לעשות סרטים בהוליווד, שיש להם נפח אחר". "זאת החלטה של משבר גיל 40, לצאת רגע מאזור הנוחות, לוקחים מטוס, כמה שעות, חוזרים, נכנסים, יוצאים… שחקנים כבר לא צריכים לדבר עם מבטא אמריקאי, יש איזה אוורור, זה קצת התרווח לו", הוא מסכם.

כמו כן, טוען יהודה בריאיון עמו: "אני מאוד אוהב את גל גדות ואת בעלה, היא פתחה לנו את השערים, זה פשוט תקווה שהכל יכול לראות, הכל באמת אפשרי. תמיד דמיינתי את עצמי מחזיק פסל של האוסקר במקלחת!". הוא מדגיש כי: "בלוס אנג'לס אני מרגיש עוד יותר לא חשוב". "כל פעם אתה צריך לחדש את עצמך, זה הערך העצמי שיש לנו על עצמינו – שאנחנו צריכים כל הזמן לחזק אותו, אני חושש מזה שאני אהיה מבוגר מדי נקודה, לא רק שיעבור זמני, אבל אין מה לעשות, זה חלק מהחיים, אנחנו לא נצחיים".

אבל מה עם ילדים? השאלה הזאת גם נשאלה ויהודה התייחס לשמועות שרצו בתעשייה – על בטן קטנה שגדלה לאשתו הדוגמנית שלומית מלכה. אבל אל תמהרו להתרגש השניים לא בהריון כרגע. כזכור לכולנו, בימים אלו יהודה לוי נמצא רבות על קו לוס אנג'לס- ישראל במטרה להגשים את החלום שלו ולהרחיב את מה שיש לו לתת גם מעבר לגבולות ישראל הקטנה. פורטל עומרי חיון מאחל ללוי בהצלחה ומקווה שהוא ייצג אותנו בכבוד כמעט או לפחות כמו גל גדות!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן