צפו: הפיצוץ המטורף של רמי ורד וג'וזי זירה: "אני בחיים לא אסלח על מה שאמרת עכשיו"

כל מה שקרה בריב של רמי וג'וזי! הדרמות בבית האח עולות שלב פעם אחר פעם ובדיוק כאשר חשבנו שאחרי עזיבתו של איילון את בית האח הגדול יירגעו הרוחות ותיתכן סולחה בין הדיירים המפוצלים בבית, אנחנו מגלים שהחלומות לחוד והמציאות לחוד- והבית ממשיך להיות מפולג ומפוצל יותר מתמיד, והפעם בוויכוח בין רמי לבין ג'וזי שעולה שלב ומחריף את האווירה הטעונה בלאו הכי, בבית האח. 

מה קרה בפיצוץ הגדול בין רמי לג'וזי? רמי ורד נחשב לאחד הדיירים הבולטים ביותר בעונה הנוכחית, הוא לא מהסס לומר את מה שיש לו והוא לא חוסך את משנתו מאף דייר שלא בא לא בטוב בעין, אך הוא לא היחיד שנוהג לעשות כך, גם הדייר ג'וזי מקפיד להקפיד לכל אחד מבני הבית מה הוא חושב עליו, ועל אף שלא תמיד מבינים את מה שהוא מנסה לומר והמבטא לפעמים משבש לו את המשפטים, עדיין בסופו של דבר זה לא מונע ממנו לפתוח את הפה.

בריב הנוכחי, בזמן שהדיירים מנסים להתרגל למיטות החדשות שלהם, הדיירת לינור שואלת בלחישה את רמי "איך עבר עלייך היום"?, רמי משיב לו שפשוט נמאס לו, נמאס לו מהכול, הוא מוסיף ומדגיש שלדעתו יש אנשים בבית שגורמים לאווירה להיות מגעילה. רמי ממשיך ואומר: "פשוט אין לי כוח לנודניקים שיש פה". לינור מפצירה ברמי לנסות ולנהוג יותר בסבלנות ולהשתדל לא לתת משקל כבד לחלק מהדברים שנאמרים בבית. יתרה מזאת, לינור מנסה להבין יותק לעומק את העמדה של רמי בנוגע ליחסים שלו עם ג'וזי, ורמי בתגובה משיב לה שהוא לא רואה סיכוי לשפר את היחסים ביניהם, ואפילו מוסיף: "הוא טיפש, אני לא רוצה שום קשר אליו!".

באותו הזמן בדיוק, הדייר ג'וזי נמצא לבדו בחצר בית האח, כאשר הוא בוכה ועובר תקופה קשה. במקביל, לינור מדברת איתו כדי להבין מנקודת המבט שלו – מה הסיבה האמיתית לריחוק בינו ובין רמי, ג'וזי משיב לה בתגובה שהוא חושב שהוא ספג מרמי מילים קשות מאוד, מילים שהוא לא רגיל לשמוע ביום יום, הוא ממשיך להסביר לה את הסיטואציה בבית ואת ההתנהלות שלא מוצאת חן בעיניו. כמו כן, הוא מדגיש שזה זמן רב שהוא מדגיש שהוא, איילון שהודח מהבית במוצאי השבת האחרונה ויהודה- הרגישו לא רצויים ורחוקים מאוד מיתר דיירי הבית.

לא ברור מה צופן עתיד הבית למרקם היחסים שבין רמי לבין גו'זי, דבר אחד בטוח הוא שנותר לנו רק לחכות לכניסת הדיירים החדשים אל בית האח הגדול שעתידה להתקיים לקראת סוף החודש, בתקווה שהדיריים החדשים יצליחו לשנות במעט את האווירה הטעונה והקשה ששוררת בימים אלו בבית האח. צפו בקטע המלא:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן