קשיים כלכליים? – השקר הגדול של יהודה יצחקוב נחשף! לא תאמינו כמה דירות יש לו

יהודה יצחקוב נחשב לאחד הדיירים היותר בולטים בבית האח הגדול, הכניסה שלו לבית האח הצליחה לעורר סנסציות ומהומות לא פעם ולא פעמיים – גם מתוך דיירי הבית וגם מחוצה לו, בהתמודדות של אמו עם הביקורת שלו כלפיה, ובאירועי עבר אליהם הוא קשור שפורסמו מחדש עם כניסתו של יצחקוב אל בית האח הגדול. ולמה יהודה משקר שאין לו כסף בזמן שבבעלתו כמה דירות?

ואכן נדמה שיהודה ממשיך לעורר מהומות פעם אחר פעם, לאחר הצליח לריב עם כל בני הבית, ולציין מספר פעמים שהוא רוצה להישאר בבית האח עד לגמר על מנת לזכות בפרס של מיליון שקלים- נשאלת השאלה האם הוא באמת זקוק לכך או שיש דיירים אחרים בבית האח שזקוקים לפרס הזה יותר ממנו? פורטל עומרי חיון מזכיר לכולם כי יהודה כבר זכה בעבר בפרס של מיליון שקלים עם השתתפותו בתכנית "האמזונס".

בפרשייה האחרונה, נודע לפורטל עומרי חיון כי במהלך הצילומים לאח הגדול, יהודה בן ה-25 סיפר שהוא והמשפחה שלו חווים קשיים כלכליים רבים והם זקוקים לכסף, הוא סיפר שהוא מתגורר ביחד עם אימו, גיטה בדירה בחולון. והוא אף הוסיף שהוא רוצה לזכות על מנת להביא לאמו את כספי הזכייה, כאשר המטרה שלה היא "לשרוד את החודש" ולשלם דמי שכירות – ללא ספק מטרה חשובה ונעלה של בן שרוצה לעזור לאימו.

יחד עם זאת, לא ברור האם דבריו של יהודה נכונים לאמיתה, לאחר שנמסר לנו ממקורות יודעי דבר כי גם לו וגם למשפחה שלו יש מספר נכסי נדל"ן שונים ברחבי הארץ, נתון שלא מתחבר עם רצונו של יהודה לעזור לאימא שלו לשלם דמי שכירות ולסייע בפרנסת ובכלכלת הבית. ממקורות יודעי דבר, נודע כי למשפחת יצחקוב יש 2 ויליות יוקרתיות, בנות 3 קומות – ביישוב חשמונאים. את הווילות משיכה המשפחה לדיירים שונים, ובנוסף קיימת אצלם גם קרקע נוספת להשקעה. כלל שוכרי הבתים, חתמו על אותו הסכם מול גיטה, אימו של יהודה יצחקוב, שאולי גרה בשכירות, אך היא עושה זאת מבחירה מלאה שלה.

אם כך, נשאלת השאלה האם הדייר יהודה אכן זקוק לכסף כמו שהוא מתיימר להציג את עצמו? ואם הוא בחר שלא לספר את כל האמת בנושא זה, מה עוד מסתיר ואילו עוד אי דיוקים אנו עלולים לגלות בעתיד? כך או כך, אנחנו מציעים שכל אחד יעשה את החושבים שלו בנוגע למידת האמינות בסיפורים אותם מספר הדייר יהודה ונכונים אולי, רק לכאורה…

צפו בתמונות של הווילות שבבעלתו של יהודה ומשפחתו! הם פשוט שקרנים המשפחה הזאת! – הקליקו לצפייה בתמונות הבלעדיות שחשפתי 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן