לינור חושפת פרטים על אבא שלה: "רציתי לקחת סכין ולחתוך את אחד משנינו"

בדיוק כשחשבנו שראינו כבר כמעט הכול, בית "האח הגדול" ממשיך להפתיע אותנו בסיפורים פעם אחר פעם. והפעם, הדיירת לינור חשפה בפני הדיירת קארין בחצר בית האח את הסיפור הטרגי המדובר שלה על החברות הקשים והעסק שכשל והחובות שנשארו אצל אבא שלה בגללה.. ואז גם הגיע התיאור שלה שגרם לצופים להרים  גבה בתגובות רבות ונסערות שהציפו את הרשתות החברתיות כאש בשדה קוצים.

אמש חשפה הדיירת הדיירת לינור בלילה מול הדיירת קארין את הדברים הקשים שעברה בחיים שלה, את אותם מכשולים בדרך שהפכו אותה להיות מה שהיא, והיא אף לא היססה לשתף בכישלונות שלה בחיים האישיים הקשורים לנישואין ואפילו לעסקים ועסקאות שביצעה במהלך חייה ונכשלו ואף הובילו אותה לחובות ענק.

עוד הוסיפה הדיירת במהלך השיחה כי היא התייחסה בצורה חריפה על כל מי שביקר או העיר לה על דרך ההתנהלות שלה בעסקים, וציינה כך (ציטוט, לא נגענו): "הייתי רוצה לקחת סכין, כן אמיתי. ולחתוך את אחד משנינו עכשיו ברגע זה". היא כמובן התכוונה לאבא שלה אחרי שסיפרה שנכנסה לחובות והעסק שלה קרס.

הציטוט המלא שלה: "לא רק שהכל הלך… נשארתי עוד בחובות, וזיינתי גם את ההורים שלי, אבא שלי לא סיפר לי שהוא הולך לעשות את זה, אבל אין ברירה, לקחתי גם את ההורים שלי עשר שנים אחורה, כולם היו אומרים לי, נפלט להם, לא בכוונה- אחותי, אחי, גיסי – אם לא היית מכניסה את אבא שלך לעסק.. וכל פעם שהם היו אומרים את הדבר הזה, הייתי רוצה לקחת סכין- כן, אמיתי, ולחתוך את אחד משנינו, כי אני לא ידעתי שאבא שלי עשה את המהלך הזה, אם הייתי יודעת שהוא מזרים כספים אני הייתי שוברת את כל המשרד!"

אותו הציטוט של הדיירת לינור הצליח להרים גבה בקרב צופים רבים שלא הבינו כיצד יש מקום בבית האח הגדול לדברים שכאלו, מנגד יש כאלו אשר העריכו את הכנות של לינור וחשבו שהיא לא צריכה לסנן את ההתבטאויות הללו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן